A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ssangyong » Musso (1993)

Musso 602EL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Teszi a dolgát!

Szöveges ítélet

Hosszas keresgélés után találtam meg ezt az autót.
Az interneten vagy 25 db-ot hirdettek, de ezek végig járása után, na meg a régi kocsi beszámitásának hajlandóságát figyelembe véve ennél a darabnál döntöttem.
A vásárlás szempontjai: tiszta gondozott belső!
Nagyon fontos, mivel ezek a kocsik ugy 160 és 300 ezer Km mutatnak óra szerint, de a valóságban szerintem mind túl van a félmillión.
Az ülések kiszakadva, a vas látszik, kormányrongyokban, kárpit leszanálva, pedálgumik már felszerelhetettlenek, mert a vas is kopott.
Szóval gyalázatos a kínálat. Az első hajtás szinte egyikben sem müködött (ebben sem és ez 100.000:-be került)
Szóval a sok lestrapált jármü között ez tünt leginkább elfogadhatónak.
Ennek ellenére azóta is a kissebb-nagyobb hiánnyosságokat pótolgatom. (hátsó ablak törlő, müszerfal világítás, 5.-ik ajtó teleszkópok cseréje, elektromos apróságok.)
Még a klíma kompresszer pótlása van hátra, mint nagyobb összeg, és akkor egyben lesz a gép,de legalább nem kell váltóhoz, motorhoz, kipufogóhoz, aksihoz nyulni és a vizsgája is 2 évig megvan. Klima azóta letudva.
A kocsiról a népitéletben gyakorlatilag csak jót írtak, és ez nagyban hozzá járult, hogy e tipus mellett döntsek.
Persze még csak 16000 Km-rt mentem vele,nyolc hónap alatt de azért már véleményt tudok mondani.
A kocsi hatalmas, tágas és ez a kényelmet el is döntötte, kivéve a vezető ülés háttámláját, mert nekem ez nem igazán jön be, még a derék kitámasztó ellenére sem, tul kemény.
Az autómata váltó hibátlanul dolgozik ,és terepen is egész jól használható. A gyorsulása nem egy szám, de próbáltam kézi váltósat, és az még gyengébben gyorsult.
Ha belendül akkor már egész jól megy. Utazója 120-140 között van. Nekem 160 volt a vége.
Nyomaték az van benne.
AZ enyém 8 cm-el meg van emelve, de még igy is stabilnak érzem kanyarokban, a kemény gátlók miatt nem himbál be,
A fékek lehetnének határozottabbak. Kicsit puha, és nem is harapnak igazán.
Nagyobb sebességnél Isten mentse meg az elém lépőt.
Végeredményben a kocsi terepjáró, és terepen jobban is teljesít, mint közuton, de azért ott is szépen megállja a helyét.
Fogyasztása egész kellemes. Országuton 8,5 - Bp-en 10,2 l/100 km.
Egy kipörgés gátló elkelne,mert nedves uton a legkissebb gázadásnál is túlpörög a hátsó kerék. Mi lesz itt hóban?

Uj fékbetéttel, felszabályozott tárcsákkal, és a fékrásegítő állításával valamit javult a kocsi féke.
Most télen a -17 fokban 10 napi parkolás után is pöcreindult!

Hibalista

- Mióta nálam van még semmi.
- Pontosabban, kiesett a jobboldali első helyzetjelző lámpa (a müanyag patent megadta magát) hiábba a kor:)
- Első fékbetét csere 9600 Ft , magam egy óra alatt elintéztem. Na meg a szokásos olaj+szürő csere tízezrenként.
- Azt is meg usztam egy tizesből.
-
- Eljött a müszaki vizsga ideje. Javítás : hátsó féktárcsák felszabályozása+fékbetét csere. Kézifék bowden csere, 1 db kardánkereszt csere, berodhadt ablaktörlő kulissza szétszedés, zsírzás, és pár izzó csere, no meg az ujra kiesett hátsó lengéscsillapító szakszerü beépítése. Az egész vizsgadíjjal 65.000 Ft volt Ugy érzem 13,5 éves kocsinál ez nem sok. A tél elején még egy akkumlátort kellett vennem, de ez nem az autó hibája.

Ide hordtam szervizbe

Kecel,

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

CS.A. barátomhoz Nagytéténybe.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 217000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 146 Következő autója? Pár évig szeretném ezt használni. De már nézegetem a Ford Explorereket.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ssangyong Musso 1993

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)