A nejem választotta
Szöveges ítélet
Van egy 325i BMW-m ha száguldozni akarok azzal megyek,van egy Vitara cabriom azzal járjuk az erdőt - mezőt és nyáron a várost,de a nyugodt kényelmes utazáshoz kíválló,a Mussó.Bár nem egy erőgép azért Off-Road versenyekre a trélert is komótosan elhúzza a Vitarával.Bár csak egy éve van nálunk és a motor felújítása nem kevés pénzbe került,biztos vagyok benne hogy jó pár évig elválaszthatatlanok leszünk egymástól. Magyar utakra a terepjáró a legjobb megoldás.Mielőtt megvettük ,utána olvastam a tipusnak és valaki azt írta,hogy ha nem egy mutatós márka emblémát akarunk venni nem kevés pénzért,akkor a Mussó egy jó választás ,s szerintem igaza volt mi nagyon megszerettük.
Hibalista
- motor-teljes felújitás 500000Ft,első vákumos hajtás /kb.30000km-enként kell cserélni/-30000Ft helyett 50000Ftkézi kapcsolású mechanikus állitólag örök életű.Hátsó féktárcsa pár 42000Ft,kézifékkötél 18000Ft,kézifék pofa felújítás 5000Ft
Ide hordtam szervizbe
ismerős szerelő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 188000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 218000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Calibra | Következő autója? | biztos hogy terepjáró |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
