A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ssangyong » Korando Kj (1996)

Korando Kj K9 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Rambo is ezt használná

Szöveges ítélet

Amikor a Subarum kidőlt a sorból (gazdasági totalkár) gondolkodtam mitévő legyek, hogy olcsó is legyen és 4x4 is legyen. Semmiképen nem akartam csilivili autót, mert terepre szántam, ott meg a króm felesleges. Amikor feleségemnek megemlítettem, hogy terepjárót szeretnék -felváltva használjuk az autóinkat- elszörnyedt, neki nem kell puccos járgány. Erre megmutattam mire is gondolok, úgy felragyogott az arca, hogy magam is meglepődtem. Ez egy igazi puritán szerkezet. Tanár, így suliba is ezzel járt sokszor. Sok időbe telt míg a diákok összehozták ki is jár ezzel a vagány autóval. Óriási sikere volt, a diákok sorba álltak, hogy beülhessenek! Terepen sem vallott szégyent, sziklákon, úttalan utakon vezette boldog és boldogtalan ami nem szokott jóra vezetni. Ez bírta és mai napig is bírja. Teherautóként van vizsgáztatva 2 személyre, 5 ülés van benne, de rendőrök érdekes módon soha nem kötözködtek. A kormánymű már vásárláskor rossz volt, erőből kellett tekerni, de nem volt vészes. Amikor megkapta az új kormányművet vaj puha lett, egy ujjal lehet terelgetni. A benne lévő hátsó teleszkóp gyakorlatilag egy merevítő volt (nem is értem, hogy tudták betenni). Kicseréltem egy Barkas telóra, olyan lett mint egy hintó, fevőrendőrt észre sem veszi. A legnagyobb kaland a féltengely törés volt. Szerencsére jó helyen jó időben, semmi gond nem lett belőle. Leült a fenekére, égnek emelt orral sikerült feleségemnek félreállni. Ez mint kiderült típushiba. A lehetőségek nagyon drágák voltak, ezért saját ötlet alapján javíttattam meg, a Műegyetemen azt mondták szabadalmaztassam a megoldást. Néhányat gyártattam a pórul járt kollégáknak, teljes sikerrel, azóta is mennek. A kaszni sajnos rozsdásodik, fel kellett újítani. Azóta új autókkal járunk, de birtokon belül van most is. Tervezem, hogy újra közútra tereljem, az ismerősök kitartóan érdeklődnek hogyléte felől. 110-t is tud ha siet az ember :-)

Hibalista

- kormánymű 170e, - féltengelytörés 50e, saját szabadalom szerint, a gyári és utángyártott horribilis,pedig ez gyenge pontja a gépnek

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (5) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 93000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 65000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás l
Előző autója? Következő autója? Zafira
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ssangyong Korando Kj 1996

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)