Rambo is ezt használná
Szöveges ítélet
Amikor a Subarum kidőlt a sorból (gazdasági totalkár) gondolkodtam mitévő legyek, hogy olcsó is legyen és 4x4 is legyen. Semmiképen nem akartam csilivili autót, mert terepre szántam, ott meg a króm felesleges. Amikor feleségemnek megemlítettem, hogy terepjárót szeretnék -felváltva használjuk az autóinkat- elszörnyedt, neki nem kell puccos járgány. Erre megmutattam mire is gondolok, úgy felragyogott az arca, hogy magam is meglepődtem. Ez egy igazi puritán szerkezet. Tanár, így suliba is ezzel járt sokszor. Sok időbe telt míg a diákok összehozták ki is jár ezzel a vagány autóval. Óriási sikere volt, a diákok sorba álltak, hogy beülhessenek! Terepen sem vallott szégyent, sziklákon, úttalan utakon vezette boldog és boldogtalan ami nem szokott jóra vezetni. Ez bírta és mai napig is bírja. Teherautóként van vizsgáztatva 2 személyre, 5 ülés van benne, de rendőrök érdekes módon soha nem kötözködtek. A kormánymű már vásárláskor rossz volt, erőből kellett tekerni, de nem volt vészes. Amikor megkapta az új kormányművet vaj puha lett, egy ujjal lehet terelgetni. A benne lévő hátsó teleszkóp gyakorlatilag egy merevítő volt (nem is értem, hogy tudták betenni). Kicseréltem egy Barkas telóra, olyan lett mint egy hintó, fevőrendőrt észre sem veszi. A legnagyobb kaland a féltengely törés volt. Szerencsére jó helyen jó időben, semmi gond nem lett belőle. Leült a fenekére, égnek emelt orral sikerült feleségemnek félreállni. Ez mint kiderült típushiba. A lehetőségek nagyon drágák voltak, ezért saját ötlet alapján javíttattam meg, a Műegyetemen azt mondták szabadalmaztassam a megoldást. Néhányat gyártattam a pórul járt kollégáknak, teljes sikerrel, azóta is mennek. A kaszni sajnos rozsdásodik, fel kellett újítani. Azóta új autókkal járunk, de birtokon belül van most is. Tervezem, hogy újra közútra tereljem, az ismerősök kitartóan érdeklődnek hogyléte felől. 110-t is tud ha siet az ember :-)
Hibalista
- kormánymű 170e, - féltengelytörés 50e, saját szabadalom szerint, a gyári és utángyártott horribilis,pedig ez gyenge pontja a gépnek
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Zafira |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
