Egy igazi terepjáró az örökkévalóságnak
Szöveges ítélet
Válságautót kerestem: legyen olcsó, igénytelen, könnyen szervizelhető és ne legyen ciki! Nos ez sikerült is, mindenben hozta az elvártakat.
Amire jó: pálya (130-140 síri csend), országút, terep
Amire nem: Bp. dugó araszolás bár patkázni hibátlan
Iszonyat kényelmes, tágas, minőségi beltér, masszív vas mindenhol, minden úgy klattyan, nyílik-csukódik mint egy drága autóban, 13 évesen sehol egy rozsdapötty, igazi elpusztíthatatlan örök darab. Szervízelés csak olajcseréből áll, 4-500 000 Km-t futott típus tulajok örömmel mesélnek arról, hogy nem kér alkatrészt az autó egyáltalán. Nekem a 2 literes benzines verzió van 130 lóval, szerintem jól fogyaszt és talán ez a legdinamikusabb az összes közül, igazi békebeli surrogó merci moci.
Terpváltója profi, alap hátsókerék kipörgésgátlóval, majd kapcs 4 kerék, majd kapcs felező.
Ára gyakorlatilag nincs, mert nem ismert, egyszerűen nem jut senkinek az eszébe beírni, amennyiért ilyenből egy jól felszerelt patika állapotút lehet venni, annyiért neves márkák rozsdás döglött példányait lehet megkapni.
Hibalista
- hátul egy db gátló
Ide hordtam szervizbe
szaki az utcában
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Focus C-max | Következő autója? | CRV |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
