Dízel csigaház
Szöveges ítélet
Munkaautónak vettem, ismeretlen futott kilóméterrel. Féltem tőle, de kellemes csalódás volt. Befért négy-öt kolega, hátra a szerszámok a futóra az anyagok. Elötte csak német autóim voltak. A drága alkatrészárak riasztottak, de nem kellett hozzá egy kipufogódobon kívül semmi, az is másik gyártmányé volt. Lehetett javítani! Néhány hibát leszámítva stabil autó volt. A telephelyig mindig visszaértem vele. A hátsó tekercsrugókba kiegészítő légrugókat raktam, hogy jobban bírja a terhelést. Fogyasztása a rövidrezárt féltengelyek miatt volt nagyobb mint az átlag, és szinte mindig rövid utakon használtam. Kemény terepen is pompásan viselkedett, 1,5 tonnás utánfutóval nyögött,vánszorgott, de ment előre. Igénye csak üzemanyag és motor és váltó olaj volt. Utántölteni nem kellett! Leginkább a műszaki vizsga elött kívánt törődést.
Hibalista
- Klíma szivattyú tartó törése 2x, központi zár, ablakemelők, kilincsek, első féltengelyek és kerékagyak összekapcsoló vákum rendszere (állandóra állítva), kipufogó dob csere, kormány gömbfej cserék,ajtó ívek sárvédők hegesztése, fényezés javítás, hátsó ajtó zsanér berohadt, eltörött.
Ide hordtam szervizbe
saját magam szerelem, szervízelem.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 100 TD | Következő autója? | SSangyong Musso 2.7 TD |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
