A nagy sárkány 2,9D
Szöveges ítélet
Próbálom nem elfogultságból jellemezni az autót(hozzáteszem ez nem lesz egyszerű ugyanis nagyon bevált)
Elsőként a motorral kezdeném, aki nem szereti a szívódízel élményt az NE VEGYE meg és ne tévessze meg a közel 3 literes hengerűrtartalom, mert ez egy lomha lusta disznó dízel autó. Viszont aki értékeli azt, hogy 2.-ban is leugorhat a kuplungról és a fordulatszámmérő nem is ismeri a 3-as számot(Ez vagyok én) annak csak ezt ajánlom. A motor tartósságát biztosítja a mechanikus soros adagoló és a hatalmas 5 hengeres kisteherautó motor!
A lomhasága mellett, azért nem elfelejthető, hogy 5 darab 110kg-os vadász és egy jókora megpakolt utánfutó társaságában sem lustább mint üresen és ez a fogyasztás rovására sem megy! Minden olyan üzemanyaggal elmegy ami folyékony halmazállapotú és kicsit is köze van az olajhoz!!!!!
A váltó egy bowdenes 5-ös manuális. Ha a bowden meg van nyúlva semmi sem ott van ahol lennie kellene, de ha finoman be van állítva gyönyörűen szinte észrevehetetlenül kezelhető. A futómű nagyon jó mind közúton mind pedig terepen, egyetlen hibája, hogy az autó terepjáró létére nagyon alacsony, kifejezetten alacsony pont a terepváltó alatti keresztmerevítő és az olajhűtő-kartervédő lemez.
A belső tér nagyon komfortos, óriási, és kulturált kinézetű(Már ha valaki olyantól veszi az ember akit ez előtte is érdekelt)
A DLS felszereltségből kiemelnék néhány fontosat: piszkos hideg klíma, szép alukerék, 4 tárcsafék, Automata difizár és minden ami egy 21. századi autóba kell!
Az ára szószerint poénos volt tudtam volna belőle venni egy motor nélküli törött Toyotát, egy kőművesek által lerúgott L200-at vagy egy tésztaszűrő feelinges samurájt vagy vitarát!
Nagyon sokan megbámulják, mert feltűnést kelt a fura csőr, a szélesített hátsó kerékjárat és az egyedülálló üvegszálas gallytörő( Ennek előnye, hogy beleírják a forgalmiba a körméretet és akármilyen saválló gallytörőt lehet rátenni abban a méretben!
A gép majd 2 tonna és ennyit is vontathat amit meg is tesz kérdezés nélkül!
Aki ilyen autó vételében törné a fejét kérem tartsa szem előtt azt, hogy ha valamit szervizelni kell csúnyán leveszik az embert ha nem figyel oda. A legjobb az ha magunk javítjuk, miután felkutattunk egy tisztességes alkatrészbeszerzőt ugyanis az alkatrészek ára OPEL olcsósággal vetekszik, csupán az alkatrész forgalmazó akarja levenni az emberkéket. Internetről letölthető kezelési és javítási útmutató amiben minden robbantott ábra és érték szerepel a javításhoz!
Összegezve bátran ajánlom azoknak akik kis pénzből szeretnének vásárolni egy családi terepjárót, de fontosnak tartják a masszív, megbízható felépítményt.
Hibalista
- Hátsó fékfelújító szettek (Csupán kopó alkatrész, főleg ha sokat járunk vele vízben, sárban) - Első kerékagyban a a hajtást benntartó szimeringek (25000-ként kötelező csere) - - Első fényszórók (Tipikus Defenderes befogatás, gyorsan vakotásodik akár a Land Roverekben)
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Saját magam
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 157000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 18000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Korando Family | Következő autója? | actyon |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
