Ikersárkány visszavág!
Szöveges ítélet
Egy véletlen folytán találtam rá teszt videóra Vályi Istvánék megosztásában. Őszintén már régen se tudtam mi fán terem a szaszjong stb autó, ki se tudtam mondani mi az. A videó után azért összeállt minden a márkáról és magáról az autókról. Tulajdonképpen egy ár érték arányaiban jól összerakott autóról van szó ahol nem kimondottan a brand et vesszük meg! Előző autóm egy fapados VW Jetta volt ami ténylegesen egy fapados szekér volt csili vili emblémával ami maga az extra! (2015 VW Jetta Trendline). Mikor elhatároztam ,hogy autót veszek nagyon szűk listám volt! Dácia Duster és Ssangyong Korando. Dácia szalonban elég sokat várakoztam mire feltűnt a kedves értékesítőnek h biza autót keresünk (fekete pont). Készleten lévő autó nincs (fekete pont). Rendelési idő 8hó (fekete pont) Hitel konstrukció/thm (fekete pont) na mondom majd gondolkozunk! Jött a ssangyong, mondom itt van nem messze tőlünk. Email: szeretnék egy alap korandot automata és vonohorog bla bla bla... szerintem max egy órán belül jött a válasz van és vihető! (Sok Piros pont) Telefonon le is egyeztettem. Már belepéskor örömmel fogadtak pedig még nem is tudták mi célból jövünk. Majd rátértünk a gépre. Kávé ásványvíz. Bemutatták, ki is lehetett próbálni, konstrukció kiváló! (nekem legalábbis). És ha minden igaz 3hetet kellett várni csak a covid miatt mire üzembe helyezték! Ez 2020 tavasza! Őszinte leszek kényelmes és viszonylag tágas autó de vannak kompromisszumok! A fogyasztásban senkinek se szabad hinni hogy 7 alatt meg 6 alatt eszik! Persze hosszú távon igen. Produkált olyat nem is egyszer! A valóság inkább a 9körüli érték! Nagy felület! Szinte kocka forma az autó. A nagy légellenállásnak ez az ára. Főleg ha nem tata sofőr módban van az ember. Elég nehéz megállni a spórolós tempót mert igaz hogy nem egy gyorsulás bajnok de szépen szedi a lábát. Elég jó a kanyarban is! Automata váltó nem a legjobb darab szerintem kissé darabos és rángatós, mintha nem tudná h fel vagy le váltson éppen! Ehhez a motorhoz szerintem nem a legjobb kombó. Véleményem szerint a 8as aisin amit peugeotok ba tesznek jobb választás lett volna minden téren. (fogyasztás főként!) Aki ezt a kocsit választja nem jár rosszul szerintem. Ár érték arányában jól összerakott verdát kap és alap felszereltségben is meglepően jól felszerelt! Automata fényszóró, eső érzékelő, elektromosan behajtható tükör, tolató kamera, érintős fejegység, tempomat stb. Ami hiányzik nekem az ülés fűtés. Max emiatt rendeltem volna magasabb felszereltséget többi nem érdekel! Könnyen takarítható a kárpit is ellentétbe VW jetta! Mindig szutykosnak nézett ki! Talán a zongoralakk szerű elemek amik engem zavarnak de fura mód annyira nem karcolóik. Sokan mondták ,hogy üveg. Én ezt kétlem. Remélem hosszabb távon is max a kicsit magasabb fogyasztás lesz az egyetlen negatívum?! (hatósági tankolási limites tank pont 50liter! már ahol nem 20 literes?! :D )
Hibalista
- "remegő" motorháztető! Kötelező szervíznél jeleztem és díjmentesen orvosolták a problémát valamilyen ragasztásos technikával.
Ide hordtam szervizbe
Cegléd Zakar
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Jetta | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.8/10) |
