Ami túléli az apokalipszist!
Szöveges ítélet
Nehéz beszerezni hozzá az alkatrészeket. Majdnem minden van hozzá csak valamelyik másik autó (Hyundai, Opel, Mercedes, Isuzu, Jeep) valamelyik típusának alkatrészére kell rákeresni. Az alkatrészek ára alacsony. Sok mindent viszont gyártani kell. Különben az a tapasztalatom, hogy amit egyszer odafigyelve felújítanak rajta, azzal többet nincs gond. Évről évre jobb és üzembiztosabb, pedig még a teljes felújításnak a felénél sem tartok.
Terepen nagyon jó, következésképpen autópályán gyenge. A gumikkal, illetve kerékcserével lehet játszani, hogy melyik menettulajdonsága legyen jobb, a másik rovására. Különleges élmény vezetni, nekem nagyon bejön ez a katonai teherautó érzés. Fogyasztása 9 liter átlagban, ami egy terepjárónál nem sok. (Cserébe a motorja gyenge, de nekem elég.) Egy ikonikus motor van benne, Isuzu C240 alapokkal. A mai napig gyártják aggregátorokba, vízszivattyúkba és dízel targoncákba. Újonnan beszerezhető, de egy vagyonért.
Ez az az autó, amelyik hozzánő az emberhez, menet közben minden forgó alkatrészét fejben "látja". Egyszerűen jó érzés, hogy tudom mitől megy! Az átvizsgálás fülre és szemrevételezéssel történik. Legtöbbször a hiba egy kis túlzással egy kalapáccsal elhárítható.
A kinézete pedig mindent lesöpör! Jeep M38A1 kinézet zárt fülkével.
Hibalista
- Gyakorlatilag minden, mert amikor megvettem egy roncs volt. Viszont ezt tudtam előre, nem ért meglepetésként. Úgy voltam vele, hogy lépésről lépésre felújítom.
Ide hordtam szervizbe
Régi bejáratott szerelőim vannak, akikkel elégedett vagyok. A Korando Jeep szervizelése és javítása egy szerelő számára rémálom. Nem a szerkezet bonyolultsága, mert az egyszerű, mint egy faék, hanem az alkatrészek beszerzése az idegőrlő.
Az egyszerűbb javításokat magam végeztem el, mint például a hűtő csere vagy az első lökhárító legyártása minta szerint. Nekem ennek az autónak a szerelése kikapcsolódás, hobby.
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Az első és a második szerelőt felváltva bízom meg a munkával, mert Ők is emberek, rá kell alaposan pihenniük:)
Aztán ezzel nincs vége! Kellett egy profi villamossági szerelő, rugó kovács, lakatos.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Astra j | Következő autója? | Ez marad, de mellette van azért egy családi is. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.3/10) |
