Lassú volt, de nagyon szerettem...
Szöveges ítélet
Második autónak használtam. Terepen is gyilkoltam, nem volt vele gond, csak annyi hogy a hasmagassága kicsi, sajnos alacsonyra sikeredett. Hidas elől hátul, bírja a gyűrődést. A motorja...hm szerintem a leglomhább motor amit valaha gyártottak. Terepen csak felezővel ér valamit, mert nincs benne erő. Mély, tapadós, agyagos sárban nem nagyon kell feljebb kapcsolni egyestől. Mikor először mentem vele azt hittem ötödikben megáll alattam. Nyomtam a padlógázt és semmi nem történt. Hihetetlen volt, mint az ifa. Gyorsulását nem stopperrel hanem naptárral kell mérni. A kasztni rozsdásodásra hajlamos ez tény, viszont nagy és belülről is tágas. Ha egy két fokozattal hátrébb lehetne tolni az első ülést mégjobb lenne. Az ülések nagyon kényelmesek. A beltér hatalmas. (pl az L200-hoz képest) Szerettem hogy nagy a csomagtartója, és hogy dönthetőek voltak az ülések. A tetőcsomagtartó 90 kg-ot is elbírt. A fűtés nagyon jó volt benne. A hatalmas üvegek teljes panoráma kilátást biztosítottak. Végsebessége 117 km/h. A fogyasztás csökkentésére van egy jó kis trükkje ennek az autónak, ha az első híd hajtását kiiktatjuk. Ilyenkor az első kerék csak a csapágyakon fut és nem hajta az első hidat az meg nem hajtja az első kardánt. R-GO jobban megy, nem fogyaszt. Az első kardánkereszt kibukásakor elkezdett darálni vibrálni 70km/h-nál. Erre kicserélték a kardáncsapágyat. Jó az is megérett a cserére de nem attól vibrált, hanem mert el tudott menni a kardán forgásközpontból. Ezt csak akkor vették észre mikor a szervíz végén lezsírozták és a zsír kinyomta a kardánkeresztből a rozsdát. Hoppá. Én meg már úton voltam az autóért, mert hogy kész van és szuper lett. Odaértem, és közölték hogy majd jöjjek vissza valamikor az autóval és akkor megcsinálják a keresztcserét amúgy 100.000 Ft. Aha, csak úgy rohantam. Az ellenkező irányba. Ide se jövök többet. Én rakattam bele motorfűtést. A fagydugó helyére fűtőszálat tesznek (olyan mint a merülő forraló) és kettőhuszas dugaljba dugva felmelegíti 20 perc alatt a hűtővizet. Nincs hidegindítás, hamarabb fűt az autó, könnyebben indul, nem kopik a motor. 50.000 forint, megéri. A zajszigetelése meglepően jó. Alapjáraton olyan mint egy csörgőkígyó, de ötvennél már nagyon csendes. A párom nem hajlandó vezetni semmilyen autót, mert fél, mert sajnálja az autót, de ezt az egyet szerette. Én is. Mára már eladtam, és vajon ki vette meg? Az előző tulaj. A mai napig használja.
Hibalista
- Izzítógyertya - akku - műszerfal világítás - elektromos ablakok motorja - gyujtáskapcsoló belseje darabokra törött - kardáncsapágy-40.000 - szilentek-25.000 - spirálrúgó törése-35.000 - ajtózárak kibuktak, kulcsos nyitás megszünt -
Ide hordtam szervizbe
A régi tulaj által javasolt maszek szerelőhöz vittem. Nem voltam túl elégedett. Drágálltam, és egy hiba ami miatt odavittem megoldatlan maradt...
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | passat 1.6 | Következő autója? | L200 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
