Felkavarja az állóvizet
Szöveges ítélet
Sokat gondolkodtam az autó megvásárlásán, főleg a megjelent jópár alapvetően negítív hangvételű cikk miatt. Előtte 2 Mitsubishi L-200 -at sikerült 600.000 km alatt lestrapálnom szóval nem most kezdem ezt a műfajt.
Nem fogok sok rosszat mondani az autóról mert nem nagyon lehet.
Lopni senki ne menjen ezzel az autóval mert biztosan felismerik. Nekem a forma elsőre is tetszett, ez főleg akkor szembetűnő amikor más pick up mellé beáll az ember. Az Actyon a Navarránál is szélesebb, 190 cm széles az alapfelszereltségben is elektromosan behajtható tükrök nélkül és ez a belső helykínálatnak is előnyére válik, a hátsó ülőhelyek végre nem szükségülések .
Számomra fontos hogy az autó keveset fogyaszon. Az Actyon 8 literből kijön ami messze kevesebb mint amennyit korábbi hasonló autóim fogyasztottak( 10-12 liter ). Az autó kifejezetten halk. 140-ig sem motor sem szélzaj nincs, a 170-et óra szerint simán megfutja, a fékek brutálisak.
Igényesen van összerakva, nem zörög, sok a puha műanyag, és belseje jól tisztítható. Praktikusan van kialakítva hogy a hátsó ülések alá is és nem csak mögé lehet pakolni. A hátul ülők részére közvetlenül is lehet levegőt fújni. Jó alapfelszereltség és praktikus extrák, jó minőségű gyári cd, gyárilag beszerelt platóbélés, fűtött szélvédő, a központizár a plató hátsó ajtaját is bezárja !!
A konkurencia által kínált modelek felszereltségét is összehasonlítva a legjobb ajánat volt a piacon amikor megvettem, alapfelszereltségben 4 tárcsafékkel és tekercsrugós hátsó felfüggesztéssel nincs pick up ilyen áron.
Egy szintén apró, de fontos dolog. Az Actyon Sports rendszámtáblája a platóajtó közepén van. Ennek csak annyi előnye van, hogy amikor a platóról bármi kifolyik nem vágja egy idő után tönkre a teljes rendszámtábla világítást, és terepezéskor sem fogjuk elhagyni a rendszámtáblát.
Terepre még nem vittem ki, de előbb utóbb annak is eljön az ideje. Ami nekem hiányzik az autóból az a külső hőmérő. Ez csak az autómata klímával felszerelt változatban van meg.
Összességében viszont jó vétel.
Hibalista
- Természetesen semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3100 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | L-200 | Következő autója? | Jó kérdés, az új Kyron feketében nagyon tetszik |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |