Actyon Sports plus
Szöveges ítélet
Az autó méretéhez képest jól vezethető,meglepően könnyű vele parkolni (ha van tolatóradar).Vásárlás előtt az összes hasonló típust családostul kipróbáltam, egyértelműen ezt az autót választották a legkényelmesebbnek.Indulásnál egy kicsit lomhán reagál a motor, de utána meglepően dinamikusan vezethető, a váltót kicsit szokni kell, a fékek kiválóak(érdemes álló helyzetben néha erősen megpumpálni). Kritikát egyedül a kézifék működése érdemel, ha lassú gurulás közben behúzom, hatalmasat kattan, erőteljesen fog, ha ezt emelkedőn teszem megállás után visszagurul ami terepezés közben kellemetlen meglepetést okozhat. (ezt a jelenséget a tesztautó is produkálta).Érthetetlen hogy az egyébként igényesen összeszerelt autónál hogy követhetnek el ilyen alapvető müszaki hibát.(A szerviz magyarázata szerint ez rögzítőfék,menet közben ne használjam) Összességében szerintem a kategória legkényelmesebb (legszemélyautósabb) típusa,annak ellenére hogy teherautóként is kitűnően használható, mindenkinek ajánlani tudom.
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |