A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (1 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Akár szép, akár csúnya: egyedülálló
Ritkán fordul elő nálunk, hogy ugyanaz a személy írjon a bemutatóról és a tesztautóról is. Egyrészt több szem többet lát, másrészt általában többen is kíváncsiak vagyunk az autóra. Most mégis ez történt, mert a pár perces próbaúton a decemberi
sajtóbemutató után eldöntöttem, hogy ezt a kocsit szeretném jobban megismerni.
-
Az Ikersárkány támadása
Valaha a távoli múltban megjelent pár fura formájú, kimondhatatlan márkajelzésű koreai terepjáró Európa útjain. Büszkén hirdették: Powered by Mercedes-Benz, nagyon lomhák voltak, és minőségük sem volt az igazi. A Mussók, Korandók szinte mind eltűntek, az Ikersárkány - mert ezt jelenti a Ssangyong - visszahúzódott ázsiai barlangjába. Erőt gyűjtött, átalakult, távolból figyelte ellenfeleit, elleste viselkedésüket, majd négy és fél év kihagyás után '94 végén kínai zsoldon újra lecsapott a 4x4-es autók piacára. És most megint.
-
Luxust a főépítésvezetőnek!
Legyünk méltányosak az építőipari kivitelezőkkel. Miért kéne az erdészek igénytelen
pléhdobozával, megcsömörlött hedonisták
vezeklési eszközével vagy rangban alacsonyabb drogdílerek barátnőinek
szolgálati gépkocsijával járniuk? Van megoldás, ha az öltönyös-félcipős megrendelőt exkluzív körülmények között akarják terepbejáráson tájékoztatni a készültségi fokról, de momentán nem szánnak rá 15-20 millió forintot.
A típus népítéleteinek átlaga: 8,1
Ssangyong Actyon 2006
Ssangyong Actyon 2006
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső