A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Smart » Fortwo (2004-2006)

Fortwo passion 07 2006 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nagyon jó koncepció, nagyon szar konstrukció!

Szöveges ítélet

Masodik varosi autonak vettem, sokat nem vartam tole, de abban is sikerult csalodnom.

Amit szeretek : virtualisan nagy belso ter, dinamikus motor (allitolag ezert nem bir ki 100.000 km-t ezt megerositeni nem tudom), kis meret, futes, forma, most ide mit irjak meg legyek halas hogy beindul es elvisz A-bol B-be?

regi:
NAGYON JO KONCEPCIO, NAGYON SZAR KONSTRUKCIO!

amit nem:
- Katasztrofalis valto, neha nagyobb felelemben erzem magam mint 260-al az M1-esen kamerak es mazsolak kozott szlalomozva. Egyszeruen egy hibas szerkezet, ez az ujban sem sokat valtozott, pedig a ket konstrukcio kozott eltelt min. 10 ev vajon mi a turot csinaltak abban a getragban 10 evig? Egy kezi valtoval ezerszer tobb orome es biztonsagerzete lenne az embernek...
- Futomu kiraz az autobol a pesti utakon, a felutesek utan mindig korbejarom a kocsit, lelki szemeim elott szettort futomu, felni, szakadt gumi, de eddig birta max. a vesem szakadt le. A merete es a biztonsag miatt sajnos ezt el kell fogadni, ezen javitani sztem. nehezebb mint az osszes tobbi idegesito hibajat kikuszobolni.

- A fek adagolhatatlan uzenem annak aki erre a fekre azt mondja hogy "harap". A kutyam lehet harap, erre inkabb a szar lenne a jo jelzo. Lassan araszolva ezzel a valto es fek kombinacioval egyszerubbnek tunik tolni a kocsit...nem kell izgulni konnyu, egyszer attoltam a sajat labfejemen :-), meg sem ereztem... Jokora bakkecske ugrasok kozott probalok araszolni dugoban ezt meg tetezi egy kis buveszkedes kezifek-ures-padlogaz jatekkal hogy 40 fokban mukodjon a legkondi.
Raadas a visszagurulas gatlo, remek dolog foleg ha az ember tenyleg ovatos fekezgetessel gurulni akar...., foleg elore, amennyi elektronika van a kocsiban kb. ket mozdulat leprogramozni hogy ureseben talan nem kellene ez a szolgaltatas, esetleg ha a kocsi orra lefele es nem felele mutat...

-Emlitettem legkondi 2500 (fordulat nem kobcenti...:-) alatt nincs. Ez az ujban jelentosen javult, ovatosan ki is hangsulyozzak, bezzeg az elozonel a futest dicsergettek az eladok... a legkondival az elso nyari napon szembesultem..

- A kormany erdeklodes hianyaban nem rendelheto szervoval hehe, az ujban sem, csak ha nagyon akarom... lehet kicsi a kocsi de mig az egyik vegallasbol a masikba attekerem kb. ket kozepkategorias kocsi is valtja egymast az altalam kinezett parkolohelyen. Egy tempos jobb-bal kombinacio meg vegkepp leizzaszt foleg ha a nagy igyekezettol nem csuszik ki a kezembol a kormany. Szomoru de az osztrak berelt szervos uj smartban az attetelezes ugyanaz....

- Ablaktorlot sokan szidjak, erre keszultem azonnal csereltem, hatra az angol forumok alapjan Nissan micra lapat kerult, ezekkel nincs gond torolnek.

-Ablaktorlo kapcsolo kikapcsolva 2/3-1/3 allasban van, az hogy csak ugy lelokom nem mukodik, szamolni kell a kattanasokat. Ugyes hogy hatramenetben a hatso automatikusan bekapcsolodik, ez akkor a legjobb amikor inditanam es mivel rukiben kell tartani a valtozar miatt, a gujtas utan komotosan torolni kezdi a szaraz uveget hatul, na ebbol rogton tudom,hogy nem jo helyen all a bajuszkapcsolo.

-Lehet hogy a hatso ajtot le lehet nyitni EGY kezzel, de szeretnem ha ezt a mutatvanyt megmutatna valaki az anyosules lehajtasanal. Szerintem 3 (ferfi!!) kez minimum kell hozza. Ketoldalt kb. a 12,5 mm-es PSZH gepuskafedel rogzito finomsagu rugos kampo amit egyszerre kell felhuzni es kozben letolni az ulest... ez a muvelet termeszetesen akkor a legfontosabb amikor esoben telipakolt kezekkel probalok nagyobb helyet varazsolni a kocsiban es kozben konnyezo szemmel nezem, hogy a mellettem parkolo jazz-ben a mukormos lany egy fel mozdulattal loki szet szinte az egesz auto osszes uleset egy hatalmas tancteremme alakitva... Nekem eleg lenne ha siman 2 vagy netan 1 kezzel ez a muvelet abszolvalhato, ezt nem volt alkalmam az ujnal leellenorizni.
Muanyagok az auto arahoz forditott kapcsolatban allnak kopogo, rideg olcso muanyagok es ezentul meg kenyesek is, a csomagtartom ugy nez ki mint a pickup platoja egy hazepites utan, pedig a legnagyobb suly a csomagtartoban 50liter viragfold volt, ezenkivul max a diploma taskam...
A muszalas szovetek tapintasa szornyu, nagy gondban lennek ha dontenem kellene a rideg muanyag vagy a szovet a rosszabb valasztas a muszerfalon.

Az ablak elotti pakolo resz hatalmas, szamitottam is a hasznalatara aztan rajottem, alatta a hangszoro, es minden ide-oda csuszkal, ide max. egy tepozaras plusallat valo, de en inkabb a zenenel maradtam. Ami meglepoen jol szol, de a grundig autoradioktol mar 15 evvel ezelott hanyingerrel fordultam el a Schiller strassen... Azt hittem mar reg csodbe mentek, amikor meglepodve lattam, hogy a smartban reinkarnalodott mint beepitett autoradio...
Jol szol, de nem tud meg egy nyamvadt alap mp3-at sem...( az uj sem...) de van egy csinos jackdugo a muszerfalra furva amibe beledughatom a lejatszot.... na ez kb. az ezerkettes zsigulink idoszakara emlekeztet mikor erositot barkacsoltam apam kocsijaba...
- Fogyasztasa hajszalra megegyzik a csalad benzines civicjenek a fogyasztasaval, ezzel azt hiszem mindent elmondtam...

-gondolom az ablakemelok mar konyoken jon ki mindenkinek az enyem nemi biztositek tabla atrendezes utan legalabb mar gyujtas nelkul is megy. Ezt az ujban kijavitottak...

Ajanlom inkabb a kulfoldi forumokat tanulmanyozasra ha valaki tobbet akar tudni mint a bodypanel le es felszerelese


Most joggal kerdezhetitek miert hasznalom?...adjam el, menjek innen a francba stb.
Lehet onsanyargatas? Szeretem ha a Karpat utcaban a parkoloban a csillagos tulajdonosok, utana a munkafelvevok neznek magasrol le ram :-)?
A formajat szeretem, jo ranezni, jol neznek ki rajta a szeles PARA-dak, sajnalom szegenyt lelke van... Amugy legszivesebben egy mini villanyautot hasznalnek, varosba be sem engednek mast, foleg ha egyedul hasznalja valaki. A Fiat trepiunora vartam de nem jott ki..most mar lehet kapni 500-as neven.. de az nagyobb lett mint a regi, es olasz... Az orig. 500-as fityon tanultam meg autot szerelni a blokkjat emelgettem minden vasarnap nem a sulyzokat. Ezekre a tapasztalatokra es mernoki diplomamra epitve, ki merem jelenteni ezt az autot meg lehet epiteni a Ford Tmodell hasznalhatosagi szintjenel sokkal magasabb szinvonalon is, es fele ilyen aron is jo penzert el lehetne adni, csak valahogy ez senkinek nem erdeke, a fogyasztok meg balga neptomeg...

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Karpat utca

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? BMW Következő autója? BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Smart Fortwo 2004 (2004 - 2006)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A hintaló, akit szeretnek

Fortwo 800 cdi - 2004
1999.11.30 8000   -

Breki

Fortwo 0,8 cdi pulse - 2004
1999.11.30 9000   -

Csak reálisan...

Fortwo 700 61 LE - 2005
2007.11.04 47000   -

Fekete golyó

Fortwo 08 CDI Cabrio - 2004
1999.11.30 500   -

Gazdaságos, de nem Tesco

Fortwo cdi pulse - 2004
1999.11.30 0   -

Gonoszan bájos és bájosan gonosz:Budapesten kötelező!!

Fortwo 700 Passion 61 LE - 2006
1999.11.30 8000   -

Igazán jó 2 f?s városi autó!!

Fortwo 0.8 CDi - 2003
1999.11.30 6000   -

Jókedv forrás négy keréken

Fortwo Passion 0.7 - 2004
1999.11.30 25000   -

Kellemes meglepetés!

Fortwo 600 Turbo Benzin - 2004
2010.03.09 0   -

Morcosan vigyori:)

Fortwo 700ccm 61le - 2005
2008.09.02 10000   -

Mosolygós skatulya

Fortwo 800 cdi - 2004
1999.11.30 5000   -

Német ipari szemét, bedarálni az összeset!!!

Fortwo 0.8 - 2005
1999.11.30 30000   -

Szemétkupac-Mekk Elek szervíz

Fortwo 0.8 - 2005
1999.11.30 25000   -

az imádnivaló különkategória

Fortwo 800 cdi - 2004
2008.07.19 10000   -

sMARTINKA

Fortwo Cdi - 2004
1999.11.30 34000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)