A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Smart » Cabrio (2000-2004)

Cabrio Cabrio 600 SB1 

Az ítélet értékelése
1,9(16 db)

Smart Cabrio SB1 - feel the sunshine

Szöveges ítélet

A kisautó augusztusban került hozzám, amikor már küllemre is eltért a társaitól. Akkori árát kicsit borsosnak tituláltam, de egy próbakanyar után ki is derült, hogy mi kerül ennyibe ezen a jószágon. Hazafelé az autópályán munkába siettem épp így első ízben ki is derült, hogy a Smart-oknál általános 140-es korlátozást ennél a kocsinál el lehet felejteni. Belső sáv - olykor villogás - tolás kíséretében Pest-Miskolc egyhuzamban kb 160-nal. Igaz ilyenkor nem kajál, hanem zabál, de egye fene - a tekintetek megérik.
Jó Smart-os lévén - körbenéztem a motortérben - rengeteg átalakítás várta, de nem hagyott nyugodni az iszonyatos teljesítménye. Pár hónapos használat után egy csőcseréből adódóan ( TIK ) motorgenerál. ( 100k - smartklub ) Ezt követően igazából csak a kipufogóval gyűlt meg a bajom. Brabus kipufogót igen könnyű keríteni, ha az embernél teremhet 250k. Nálam erre esély nem volt. Eredeti kipufogón túl nagy a folytás - csináltatott pedig eléggé hangos ( nekem legalábbis ). Jelen pillanatban készíttetett sportdobbal az autó 1,5 BAR -os töltőnyomással, generál után 20k-val, jéghideg klímával, halk tetőmozgató szerkezettel, makulátlan elektronikával, hibátlan menetteljesítménnyel rendelkezik. Megsaccolni sem merem a lóerőket mert olykor olykor rajthoz állok vele, és megeszik ezt azt... 1,4 8v nem akadály. kényelemre az autó megszokottan Smart-os. Extrák? Klíma - nagyon kell egy kabrióba is! Elektromos tükör nincs, ülésfűtés ebben nincs ( van amelyikben van ), a tető elektromos, a szélfogóháló KELL! Praktikumok, csomagolási praktikák jól jönnek - pláne ha "zene" is van a kocsiban. Nekem egy 8,5L -es aktív mély van a csomagtartóban ami megtanított pakolni. Coupe esetében így fogalmaznék: 25E HUF -os bevásárlás ásványvízzel, mindennel sima ügy.
Írjak már kicsit a negatívumokról is: a kocsi kényes az olajra. Figyeljünk az olajra. Nívó pálca - mit tanultál? Nézzed meg! Lehetőleg tartsuk szinten - meghálálja. Turbó: melegítsünk - hűtsünk. Melegítésnél legalább míg le nem esik a fordulat + 1 perc, de utána sem padlógáz, hűtésnél a fél perc, 1 perc - tovább fölösleges. Általános hibák ezen a kocsin ki lettek küszöbölve de meg kell említeni a leömlő hibáját: nem olcsó kis öntvény darab amire a Turbó van applikálva. Elreped. Az enyém nem repedt, ki lehet küszöbölni. ezzel kapcsolatban léteznek praktikák. Tető: ha hangos - bajos. Hátsó ablak mattulás. Le megy, de fel már nem. A csövek - tömítések legyenek rendben. Ahol levegőnek kell mennie, ott levegő menjen. Ne olaj.
Az autó nagyon hálás kis darab, tökéletesen meg lehet elégedve aki ilyet vesz, venne, keresgél.
A piacon rengeteg a szutyok, kitaposott, füstölgős. Vigyázzunk vásárláskor - vigyük el inkább átnézetni. Átnézetni sacc 5-10k de ha ezt kihagyja jóhiszeműen az ember, akkor az sajnos több 100k-ba is fájhat.
Csak ajánlani tudom nagyvárosi , kisvárosi, városok közti, ingázó autósoknak, akik többnyire 5 személyes szekeret vesznek "munkábajárós"-nak. Egyedülállók, friss pár, idősebb házaspárok, friss nyugdíjasok nagyon sokszor csodálják. Könnyű parkolás, kis helyigény, alacsony kötelező, alacsony fenntartási költségek.
Remek paripa. Már volt egy Coupe, ez most egy speckó darab, de tuti lesz még Smart-om.
Egy vevőmet idézém végszóként, mivel jelen autó tárgya a cikk születésekor eladó:" Nekem is volt,de baj volt vele - eladtam. Már bánt, és szeretnék megint egyet. "

Hibalista

- Turbónyomás szabályzó szelep, KIPUFOGÓ

Ide hordtam szervizbe

Miskolc - Ferenczi Műhely - karbantartás - szervizelés, olajcsere, szíjcsere, zöldkártya... Minden! www.zoldkartyamiskolc.hu
Mivel ismerős a szervíz nagyon könnyű időpontot szerezni, és iszonyat precíz a szerelő ;) Köszönet Sanyi bácsinak, és Zsoltinak ;)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2001
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 600 Coupe Következő autója? Smart Roadster Coupe
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Smart Cabrio 2000

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)