A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2015)

Superb 1,8 TSI - Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Racionális választás

Szöveges ítélet

Céges autó. Szerencsés helyzetem volt: választhattam a Passat (B8) és a Superb3 közül. Sokan ezt hallva azonnal lehülyéznek... 10.000 km után tudom, hogy nem döntöttem rosszul. A Passat egy remek autó, pazarul összerakva, de nekem érzelmileg semmi több mint pl. egy mikrohullámű-sütő. Az új Superb számomra ad valami design-t. Nem mondom, hogy a stílus csúcsa, de karakteresebb a VW-ek jelen arculatánál.
Hozzáteszem egy Superb2-ből ültem át, amire sok mindent lehet mondani (pl.: nagy, nagy, nagy), de hogy szép azt nem. Az érzelmi oldal mellett inkább a racionalitás vezérelt a választásban: a rendelkezésre álló összegből ilyen felszereltségű Passatot nem tudtam volna kihozni. Van bent: 180 Le, 7 fokozatú DSG, holttér figyelő, start-stop, tábla figyelő, tolató kamera, sávtartó, adaptív tempomat, elektromos csomagtér ajtó, bi-xenon, 3 zónás klíma, 4 ülésfűtés, elektromos- memóriás ülések, 220 Volt, nagy navi stb stb... Meg a sok-sok "Simply Clever"(esernyők, lámpa, jégkaparó...) Egy hasonlóan felszerelt VW ca. 1,5 millával került volna többe (végigjátszottam...)
A cég támogatta a benzines váltást (eddigi autóink kivétel nélkül dieselek voltak), így a 150 Le-s 2.0 TDI helyett ez 180 Le 1.8 TSI. Mivel ezzel együtt több TDI Passat jött a céghez, volt összehasonlítási lehetőségem. A közlekedés kulturáltsága nem összehasonlítható! Csendes, rázkódásmentes, finom suhanás. Hátrány egyértelműen a fogyasztás! Nem tudok 7,5 alatt járni, ha sok a város + sietek 8,5 benyából!
Az előző Superb hátsó lábterére szerintem még rátettek, ezzel gyermekeim a fenyíthetetlenség messzeségébe kerültek... Elveszett a dupla csomagtérajtó nyitási funkció, de az elektromos gomb hamar feledtette + egy pár litert még a csomira is rátettek.
Eddig semmi panasz (10.000 km-nél ne is legyen).
A szerviznél a régi-új szervizt értékeltem ahová eddig is jártam az előző Superbbel.

Frissítés (2019.július):
65.000-en túl vagyunk. A fogyasztás javult :). Hosszútávú utakon 6-tal kezdődik...
Az autó hozta az elvárásokat, ellemes családi limuzinként. A sok apró ügyes megoldás között nagyon bejött a KESSY (autómatikus nyitás-zárás, kulcs nélküli indítással). Nagyon meg lehet szokni: nemrég egy e nélküli Passatot vezettem, egész nap a kulcsot keresgéltem. A kesztyűtartó elég lapos, de a nagy és hüthető középbox kárpótol + a nagy ajtózsebek. Kicsit sérülékenynek érzem a szélvédőt: karcosodik, kis kő is nyomot hagy... A Skoda Connect egy jól hasznélható app., mellyel hiba nélkül kommunikál az autó (like!). Az egyetlen zavaró momentum, hogy ca. 35 e km-től hallok jobb előlről (müszerfal széle-kesztyütartó-ajtó) egy rezonanciát. Ez mindig 1700-1800 fordulaton jön, felette elmúlik, melegben erősebb. Szakszervízben nem bírtak vele... Most majd egy ismerő autószerelőre bízom... Ennyi. Nagy gondok nincsenek.

Frissítés (2023. január)
Most volt a 180 e km előírt szervízen. Gond-probléma nélkül tette a dolgát. Az előző frissítésnél említett rezgés megszűnt, vagy legallábbis nem hallom (lehet, hogy hozzászoktam...:)). Nemrég egy hoszabb külföldi, autópályás menetben olaj csekket írt ki. Tényleg a nívószint alatt volt, ca. 0,9 l ment bele. Mivel a kötelező olajcsere-periódus végénél jártam, nagy jelentőséget nem tulajdonítok neki. Viszont észrevettem egy jelenséget, ami több VW-csoportos DSG váltós autónál jelentkezik, és a "szakértők" szerint akár kezdődő kuplug-váltó probléma lehet: főleg hideg indulásnál D-be rakva a váltót sok a gondolkodási idő amire történik valami. Hosszú másodpercekig nem idul meg, nem kúszik. Ezt megunva a sofőr (én) erősebben rálép a gázra, mire kellemetlenül megugrik. Ezen kívül semmi említésre való. Vagyis de: sajnos 2 éve egy körforgalomnál álló helyzetben hátulról belém jöttek (csomagtér ajtó, hátsó sárvédők, lökhárító, lámpák, radarok stb...). Biztosító fizette, úgyhogy szakszervíz javította (a kár összeget meg sem mertem kérdezni...). Cégautó lévén több mint 5 évesen hamarosan váltás jön. Nincs utód kinézve, de figyelgetem a piacot. SUV nem tetszik (meg a családi úgy is az...), valami kombi, vagy sportosabb limuzin esetleg...

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

SKODA Végh Szombathely

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 175000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Superb 2 Következő autója? Superb4?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2015 (2016)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)