A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2015)

Superb 1.6CR TDI Greenline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A MESTERMŰ, CSEHSZLOVÁK SZÖRNYETEG (váltó olaj csere tanácsadó :)

Szöveges ítélet

A világon semmi nem romlott el rajta.
Kiváló autó, sosem volt még olyan autóm, amin soha semmi nem romlott el, és csak a kopó alkatrészeket kellett cserélnem.

Az autó egy főnyeremény. Hatalmas, úgy pakolható, mint egy kombi, hála az 5. ajtónak.

Annyi fogyaszt, mint egy mini autó:

80-nál 3,5-4 liter
100-nál 4-4,5 liter
120-nál 5 liter
130-nál 6 liter

Rekordom hosszabb autóutas 90-es tempónál 3,2-3,5 liter.

Ha nem én vezetem nem hiszem el, hogy egy ekkora autó ennyivel el tud járni.
Normál forszírozott napi közlekedéssel, pálya, autóút, város sem megy 5-5,5 liter főlé a fogyasztás.

A 6 sebességes manuális váltó vaj puha, tökéletes, az 1.6-os turbó motor pont annyira erős amennyire kell, nyilván nem egy sportkocsi, de meg tud indulni - ha kell.

Végsebesség: 205km/h pályán.

Amit mindenki figyelmébe szeretnék ajánlani!!! Szerintem olvasd el, mert én heteket töltöttem az információ szerzéssel, és még a szerelők sem mindig voltak képben az alábbi témában, sokszor még a márkaszerviz sem!

1. Élettartam olaj van a kézi váltóban, amit a gyár szerint soha nem kell cserélni, de NE PRÓBÁLD EZT BETARTANI!!!, és 200.000km-nál cseréltem, és jól tettem, sokkal kiegyensúlyozottabb lett az autó hajtása, a váltó még puhább. A szerelő szerint is el volt már öregedve az olaj. Valóban cserélni kellett.

ÉS AMI A LEGFONTOSABB: egy youtube videóban sem mutatják be, hogyan kell jól cserélni a váltóban az olajat. Mivel igaz, hogy van egy leeresztő csavar és egy másik a teknő oldalán, de!!! És ez a lényeg, az olajat le sem tudod ereszteni ha csak ezt a két csavart szeded ki, mert csak kb 1 liter olaj fog lejönni. Hanem motortérben be kell pozíciónálni a váltó mechanikáját a tolató kapcsolónál, majd reteszelni egy csapszeggel, és csak utána jön le mind a 3 liter olaj. És a végén felülről kell tölteni az olajat. SOHA ne alulról cseréld és töltsd vissza az olajat!!! Nézdd meg milyen váltó olaj kell a kocsiba!!! Nem muszáj gyárit tenni bele, a Motul API: GL-4 75W! Ha jól emlékszem 3,2 liter kell bele, tehát 4 litert kell venned, ha nem jön le a váltóból 3,2 liter olaj (mérd le), akkor valamit rosszul csináltál, vagy a szerelőd! A leeresztő csavarok mágnesezettek, le kell pucolni őket, összeszedi a fémforgácsot, meg kell tisztítani.

2. Az olajat mindenképpen cseréld le 10.000-15.000km között, soha nem menj vele többet, mert nem tesz jót a kocsi motorjának, és érezni is fogod.
Motul 8100 X-Clean+ 5W-30 motorolaj pl. tök jó a kocsiba, vagy Eneos, fontos, hogy tudja a gyári specifikációkat!

3. Ez a motor normál esetben is fogyaszt némi olajat, nem kell megijedni, 5000-10.000km-ként simán rá kell tölteni 0,5-1-1,5l olajat kb. Ez teljesen normális.

4. SOHA de SOHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne tartsd be a gyár szerint előírt 210.000km-es vezérlés-csere periódust, az RENGETEG, nekem 200.000km-nél a gyári vezérlés szíj olyan szinten el volt öregedve, és AMI FONTOSABB, már majdnem félig le volt csúszva. Csak a szerencsének köszönhető, hogy nem szakadt el, és nem csúszott le a szíj. 80.000-100.000km-ként kell vezérlést cserélni. Ha nem teszed meg, reszkírozol.

5. A csomagtér zár típushiba, megtörik a kábelkorbács az 5. ajtó nyitásánál-zárásánál a tető rész mellett. Ez minden VW-n megtörténik amely ebben a korban készült.

Tehát a kocsi hibátlan.

Egy dolog van, ami idegesítő, hogy ha bedugod a telefon töltő USB-t tölteni, akkor állandóan fel akarja magát szinkronizálni magát az eszköz a központi számítógépre. És 2 mp-ként teszi, és folyamatosan, és ezt úgy oldottam meg, hogy közbe iktattam egy több csatornás utólagos USB-s szivargyújtót a kocsiba, és abba dugtam be a telefont, utána nem csinálta.

Ennél a kocsinál ár, érték, méret, fogyasztás tekintetében még nem találtak fel jobbat, ha igen, akkor írd meg, mert legközelebb olyan autót fogok venni.

Hátul konkrétan akkora hely van benne, mint az Audi A8 Longban.

Imádom!

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

garanciális szervizek a márkaszervizben, utána magán

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Accord 2.2 dízel Következő autója? Superb
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (10.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2015 (2016)

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)