A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2008)

Superb 2.0 CR TDI Ambition 170LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Superb=egyedülálló,kiváló

Szöveges ítélet

Legelőször is le kell szögeznem,az autó nem az enyém,egy jó barátomé,de használom,használtam az autót,és én magam is egy utolsó szériás(10hónapos)Superb-et vezetek,így van viszonyítási alapom.
Az autóban az októberi átvételt követően picivel több,mint 12.000km-t sikerült már belehajtani.
Egy 200LE-s 2.0TFSI motorral szerelt RS Octavia lett eladva,amely mondanom sem kell,ment tisztességesen,és kevés ellenfele volt ennek az autónak!No de a Superb:
az autó 170 lóerős(350NM)közös nyomócsöves dízelmotor, részecskeszűrővel.A motor hangja,mint egy benzines autónak,szinte nulla.A PD TDI testvéreihez hasonlítva viszont tényleg nulla!Kulturáltabb.Ami még különbség,hogy itt az erő,és a nyomaték folyamatosan jelen van,és érezhető,amíg egy PD motornál robbanásszerűen érkezik,és egy szűk tartományon belül tudja produkálni az erőt,és a nyomatékot.Szabály szerint érezni az "ülésbe passzírozás"érzését.

Egy hat fokozatú kézi váltó párosul az autóhoz.A váltó nagyon jól teszi a dolgát,pontos,könnyed vele a váltás.A Superb I.-hez hasonlóan,ez a váltó is remek!

Az autó futóműve nem annyira lágy,és nem is "ringatózik"oly mértékben,mint ahogy azt a Superb I. teszi,de inkább kényelmes,mintsem az ember pattogjon az autóban.Attól függetlenül,hogy extraként egy "Themisto" (18"-as)könnyűfém keréktárcsával szerelt.Abroncs hozzá 225/40 R18.Érezni az úthibákat,de nem olyan mértékben ahogy az ember elgondolná.Kellemesen csalódik az ember.

A fékek az autón teljesen jók,és remekül fognak.A belső tér kínálattal nem is szeretnék foglalkozni,hiszen ez köztudott,hogy egyedüli méretekkel rendelkezik.Az ülés szerintem rendben van,de a barátom szerint a Superb I.-ben kényelmesebb volt.Lehetséges,nekem ezzel sincs semmi bajom.Viszont azt megfigyeltük,hogy az Ambition,és az Elegance ülései között van különbség.Aki megteheti,az Elegance szintet rendeljen,mert finomabb,kényelmesebb ülést kap.
/Megjegyzés:Érdekes módon a fejtér elől,illetve hátul kisebbnek tűnik.Elől ezen kívül nincs meg az a tér érzet,ami a Superb I.-es modellben érezhető volt.Ennek oka annyi,hogy az ülés az új Superb-ben magasabbra van emelve,míg az első modellnél az ülés eleve lent helyezkedik el,nincs megemelve.Azzal,hogy magasabban ülünk,nem érezhető a "nagy űr" érzete./

Óra szerint már 240km/h-val is haladt az autó.És minden gond,erőlködés nélkül tette!A fogyasztása fantasztikus!Az átlag tankolás után 5.5 liter!Napi szinteken 4.3-4.5 liter/100km jön ki.A PD TDI motorok is nagyon takarékosak,de ezek az új CR TDI-k még ennél is jobb fogyasztást képesek produkálni.

Ami az autó formáját illeti,nos nekem nincs semmi bajom vele.Igaz a hátsó rész egy kicsit el lett kapkodva,és nem sikerült igazán izgalmasra.Nem csúnya,igaz szépnek se mondanám.Igaz a haver nem tud vele kibékülni,és azon töri a fejét,miképp tudna rajta változtatni.De az eleje,egy igazi mérges fenevadra emlékeztet engemet.
A "TwinDoor" megoldás ötletes,és annyira nem körülményes,mint azt ahogy sokan gondolják.

A 18-as kereken kívül extra az autóban a Rádió "Bolero" CD-lejátszóval érintőképernyős kijelző,MP3 lejátszással, audio-csatlakozóval,integrált 6 lemezes CD-váltóval.Utólagosan került bele xenon,de a gyári halogén fények is rendben vannak.

Az autó még mindig nagyon jó ár/érték arányú autó.Az autó szinte egy az egyben VW-Audi,de mégis Skoda.De ez nem baj!Aki a Superb-et választja nem dönt rosszul!Mert kap egy nagy,tágas,variálható(4,vagy 5 ajtós legyen)modellt,melyhez erős dízel motor párosul.Remélhetőleg a motorválaszték bővül,mind dízel,mind benzines motorok terén,és akkor még vonzóbb választás lesz ez a szimpatikus,jó autó!

Hibalista

- Az autó 4 hónapos.Nem lehet,és nincs is semmi meghibásodás.

Ide hordtam szervizbe

Még sehova.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 12122
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? RS Octavia Következő autója? Audi A6,vagy A8
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2008 (2008)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)