A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2008)

Superb Superb Combi Elegance 170 LE DSG 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

" Mindíííííg minden körülmények között " (Part 2)

Szöveges ítélet

Egy kicsit az előzményekről:
A Superb-et megelőzően egy VW Passat 1.9 TDI 130 LE Lim.használtam, ami kb 250.000 km-t teljesített nálam kb. 3,5 év alatt.A megtett km -ek alatt csak egy apró hiba (légtöm.mérő)fordult elő igy a következő autóvásárlásnál is a VW Passat melett döntöttünk.Ezúttal egy 140 LE DSG kombi került használatba.
A ca. 4 év és 240.000 km alatt egyszer hagyott cserben (120.000 km PD elem)cseréjét garanciában végezték a Váci VW kereskedésben. Mindkét autót itt vettem és szervizeltettem.( itt szeretném megjegyezni,hogy a kereskedésről csak jó véleményt tudok mondani: segítőkészek és pontosak)
Mivel ez az autó is "megtelt" km-el ezért újra nézelődni kezdtem.
A terv az Új Passat volt, de a nálunk történő bevezetésről akkoriban még csak infó sem volt, viszont épp ekkor zajlott a Superb Combi premierje.
Egy külföldi autókiállításon megnéztem élőben is és eldöntötté vált a dolog.
A formáját tekintve szerintem a Combi harmonikusabb mint a Lim.vonalvezetése.
Az Combira rendelést követően majd 7 hónapot vártunk.
Az autót egy utólag beép. multimédia (Zenec 2010)egységgel rendeltem.Hiba volt ! A rádió vétel katasztrofális, illetve az egész készülék hangzása is olyan volt mintha egy műanyag pohárból szólt volna! Mindezek tetőzéseként 2 nap használat után eltűnt a kijelzőről minden !
Így került sor egy gyári navi egység beépítésére.A rádió kristály tisztán es kiváló hangzásminőségben szól ! A navi gyorsan és jól működik.
Ami feltűnő,hogy az autó motorja jóval csendesebb az eddigieknél.A CR. technológiának köszönhetően érezhetően erősebbnek (nem csak a 170 LE miatt)ill. egyenletesebb nyomatékúnak érzem.A belső berendezések és kapcsolók majdhogynem egy az egyben VW. Az összeszerelés minősége szerintem több mint megfelelő. Ízlésesen és logikusan elrendezett - kialakított minden.Ami megszokást igényelt(a passat elektronikus megoldása után) az a kézifék.Véleményem szerint ezt nem kellett vna kispórolni.Az utastér még nagy tempónál is csendes illetve a nálunk sajna oly gyakori középkort idéző minőségű utakon sem nyikorog -nyöszörög.Az utastér mérete elől-hátul minden igényt kielégít.A csomagtér számomra szintén döntő tényező volt, méretét és variálhatóságát tekintve kevés nagyobb van a piacon.A motort a VW ill. Audi számos modelljeiben megtalálhatjuk. Még egy dolog ami feltűnt:
a DSG váltó sokkal finomabban teszi a dolgát mint az előző Passat-ban, hamarabb kapcsol feljebb(50-nél 5. 60-nál 6.)
A fogyasztás átlagban(szinte kisautósnak számító) 6 liter körül alakul . Nyugodt stílusban vezetve nem nehéz az 5 l-es fogyasztást elérni! Méretét,teljesítményét és menetkényelmét tekintve szerintem kifejezetten jó érték. Az autó nem olcsó de ebben a méretkategóriában ilyen felszereltség mellett szerintem több mint versenyképes ár. Még csak két hónapja van használatban ezalatt 9500 problémamentes km -t tettünk meg együtt.Az,hogy mennyire váltja be a hozzá fűzött reményeket arra majd az idő adja meg a választ.
Csak ajánlani tudom ( MiiiindÍÍÍÍg minden körülmények között )

2013.03.:

az autó futásteljesítménye közelít a 120 e km-hez és még mindíg csak jókat tudok róla mondani.
A megtett km -ek teljesen vegyes (város-országút-autópálya) kerültek az autóba.Olajat továbbra sem kell utántölteni, a köt. szervízeken kívül nem igényelt egyéb karbantartást.A DSG igazán remek dolog (mindenkinek csak ajánlani tudom)jól végzi a dolgát, fogyasztásban sem lehet különösebben észre venni.
Igazi utazó autó: hosszabb utak alkalmával is fáradtság mentesen lehet belőle kiszállni.Véleményem szerint 150-160 km/h a még kényelmes utazótempója,bár gond nélkül lehet vele nagyobb sebességet (180)is tartani vele,(Németo)bár ekkor már az étvágya is jelentősebbé válik. de ez sztem teljesen természetes, hiszen a teljesítményhez "anyag" kell! itt jegyezném meg ,hogy még mindíg hallani "csoda-autókról" amik:
"bzmeg az enyém 200-nal is hatot eszik"
Remélem az autó továbbra is megbízhatóan teljesít így hát az eddigi tapasztalataim szerint továbbra is csak azt tudom mondani, ahogyan azt a VV lakó Alekosz is megmondta: "Mindíííííg minden körülmények között"

Hibalista

- Eddig semmi hiba (remélem így is marad) - 2013.03.: még mindíg hibamentes

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 115700
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat 140 LE DSG Következő autója? Még nem tudom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2008 (2008)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)