Kezi valtoval tokeletes lenne
Szöveges ítélet
Egyik legjobb autom volt. Hatalmas belter, hatalmas csomagtarto, kenyelem, remek kezelhetoseg. Autopalyazashoz tokeletes, ugyanakkor varosban foloslegesen nagynak tunik.
A 170LE-s motor tobb, mint elegendo az autohoz, ugyanakkor a DSG valtot nem tudtam megszeretni. Alapvetoen nagyon kellemes, amikor az ember lassan vezet, de van par olyan vezetesi helyzet, amit kevesbe jol tud megoldani egy manualishoz kepest:
- a hirtelen indulasnal (pl stop tabla, es epp egy autonyi hely van, ahova be kell ferni) van egy kb masodpercnyi varakozas a gazpedal letaposasa es az indulas kozott. Meg kell szokni, de zavaro marad
- preciz pakrolasnal nagyon nehez vele csak par centit gurulni, mert hirtelen ugrik ahelyett, hogy lassan kuszva indulna
- 60-70km/h korul mar 6. sebessegfokozatban van, nagyon alacsony fordulaton. Barmennyire is kellemesen eros a motor, ebben a konfiguracioban semmit nem gyorsul, ezert gazadasra elkezd visszapakolgatni es az is idoveszteseg.
Az auto kormanyzasa es uttartasa remek. 18"-os nyari gumival nagyon direkt, de a gumi gordulese eleg zajos. 16"-os telivel valamivel puhabb es halkabb is volt. Ha valaszthatnek, akkor a 17"-os kompromisszumra tennem a voksom.
Gyerekekkel nagy elonye, hogy akkora labter van hatul, hogy a kislanyom (3 eves volt, amikor eladtuk az autot) soha nem rugdosta az elso ules hattamlajat, mert nem ert el addig a laba :)
Osszesegeben imadtam, es a 2 ev hasznalat soran megtanultam, melyek a (szamomra) teljesen haszontalan extrak:
- borules
- automata valto
- nagyon peres gumik
- elektromos ulesallitas
Hibalista
- 1. Az egyutt toltott 100'000km/2 ev alatt egyetlen hatso helyzetjelzot kellett cserelni, az osszes tobbi lampa vegig mukodott - 2. 140'000-nel egy elso csapagyat kellett cserelni - 3. Valoszinuleg volt valami futomo allitasi problema, de olyan kicsit, hogy egyik szerviz se tudott mit kezdeni vele. A jelenseg annyi volt, hogy a nyari gumi (18") kicsit asszimetrikusan kopott, a teli (16") viszont szabalyosan. -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 60000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fluence | Következő autója? | 5008 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
