A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2008)

Superb 2,0 CRTDI DSG ELEGANCE, 170LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kényelmes táncterem

Szöveges ítélet

Másfél éve vettem magyar kereskedőtől, 4 évesen. Németországból származik, egy tulaja volt. Anno hiába nézegettem a hasonló kvalitású magyarországi superbeket, itt nem volt divat a fullos felszereltség megrendelése, illetve a 170LE-s változat is nagyon ritka volt. Hónapokig vadásztam a megfelelő járgányra, mire ezt megleltem. Az alvázszáma alapján sikerült lenyomoztatnom. Kiderült a szervizkönyv eredeti, és teljes egészében megfelel az elektronikus szervizkönyvben rögzítetteknek. Tudtam, kell lennie valaminek, ami a "normál" árat befolyásolja, mivel a mobile.de honlapot is rendszeresen böngésztem és tudtam, hogy ezek az autók németben is nagyon drágák. Jó karban lévőt, viszonylag kevés kilométerrel egyszerűen nem éri meg behozni. A nepper azonban korrekt volt és közölte, hogy a csomagtér ajtó törve volt, javítani, festeni kellett. Vittem magammal festék rétegvastagság mérőt és körbemértem az autót. Máshol eltérést nem találtam. Mivel szépen lett javítva, nem érdekelt a dolog.

Na de akkor rátérek az érdemi részre. Az autóra:

Teljesen elcsépelt, tudom, de ekkora helyet eddig elképzelni sem tudtam egy személyautóban. A hátsó térkínálat már-már feleslegesen nagy...

Motor: alapjáraton érezhetően diesel, enyhe vibráció tapasztalható a kormányon. Indulás után kisimul, rendben és csendben teszi a dolgát. Van a családban egy 1,9 PD TDI (octavia). Na ahhoz képest "lopakodó üzemmód". Nagyon-nagyon dinamikus. 1800-4200 fordulatszám között veszettül húz, az előzés biztonságosan és gyorsan végrehajtható. Észrevehető olajfogyasztása nincs, olajat utánatöltenem nem kellett. Az előző tulaj csak a kötelező szervizekkor cseréltetett olajat, 30 ezrenként. Én összesen 32 ezret mentem vele és már a harmadik garnitúra olaj van benne. Egy-egy olajcsere 20-25 ezerbe fáj. Fogyasztása városban 8-9 liter, országúton (90-110 között) 5,5, autópályán 6,5-7, tempótól függően. Átlagom a 32 ezer kilométerre 6,3 liter (írom). Érdekes, de az automata klímahasználat sem a fogyasztást, sem pedig a menetdinamikát nem befolyásolja észrevehetően. Mivel német piacra gyártották, van benne egy gyári motor előmelegítő, ami kb. 5 celsius fok körül kapcsol be és segít az üzemi hőfok elérésében.Ilyenkor gyorsan melegszik (jóval gyorsabban, mint 10-15 fokban).

DSG: zseniális. Ez az első automatám, tartottam is tőle. Kár volt. Finoman, már-már észrevétlenül vált. A sportfokozat inkább csak parasztvakítás. D-ben padlózva ugyanazt produkálja: visszavált és meglódul. Amit nem nagyon szeretek benne, hogy ha a gázpedállal finoman bánok, nagyon hamar felvált. Ilyenkor 1200-as fordulaton tartja a motort. Ezt nem igazán szeretem (meg a kettő tömegű lendkerék sem), így át szoktam venni az irányítást.

Futómű: kényelemre hangolt, hajósan ring, a hirtelen vett gyors kanyarokat nem szereti. Versenyzésre nem való.
Extrák: a kanyarkövető xenon szuper találmány, imádom.Nem lehet összehasonlítani a halogén fényszórókkal. A gyári GPS-t csak ritkán használom, a WAZE ezerrel jobb. Állandóan az autópályát erőlteti, akkor is ha a távolság így 120 helyett 170 km lesz. A bőr-alcantara ülések rendkívül tartósak. A frekventált helyeken valódi bőrből, míg másutt (pl. első ülések hátoldala) műbőrből vannak.A műszerfal mindenütt puha, minőségi érzetet ad. A gyári, erősítővel ellátott hifi marha jól szól és sokféle beállításra ad lehetőséget.

Összefoglalva: nagyon jó, hatalmas autó korrekt áron, elfogadható üzemeltetési költségekkel. Aki ilyenre vágyik, csak hajrá!

Hibalista

- Semmi. A kötelező szervizen kívül nem kellett rá költeni.

Ide hordtam szervizbe

K & T SzervizKorrekt, alapos munka, elfogadható árak.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Walterautó KftMárkaszerviz. Barátságtalan munkafelvevő, lassú kiszolgálás, magas ár.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2011
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 129000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? GOLF 7 1,4 TSI 140LE Következő autója? Superb 3,6 V6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2008 (2008)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)