A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2008)

Superb 2.0 CR TDI 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Elegans Kolbasz

Szöveges ítélet

Ceges autokent kerult hozzank. Mi sokat megyunk, igy kicsivel tobb mint 2 ev alatt 160 000 Km-t mentunk vele. Ilyen futas utan, ugy erzem lehet par mondatban ertekelni es foleg felhivni a figyelmet arra, hogy jelenleg a HaHun nincs egy olyan auto sem ami akar csak megkozelitene ezt a futasteljesitmenyt ennyi idos korara. Ez nagyon elgondolkodtato. En szemely szerint ismerek meg egy ugyan ilyen tipusu es ugyan ilyen evjaratu autot ami hasonloan sok kilometert futott. Szerintem idealis auto az oratekeroknek...

Szoval az autorol : Mondhatom ez az elso olyan diesel auto ami mar tenyleg benzineseket megszegyenitoen porog fel es sehol nem erezni, hogy barhol el akar fogyni az ero ! ( A Skoda elott Ford Mondeo volt, szinten 2.0 CR diesel, de ott meg erezni lehetett azt, hogy a motorja diesel!) Nem vagyok oda a VW csoportert, de ez elott a motor elott le a kalappal. Jol fogyasz es hihetetlen ez a rugalmassaga amivel megaldottak.

Belul : vilagos karpitozasa van, ami nagy elony, mert kivul fekete. Legalabb nem olyan komor. A memorias ulesallitas jo, a tolato radar jo es jol hasznalhato. A beallitasa patent. A csomagtarto nagy, de ide vagy oda a ketfelekeppen nyilo hatso csomagtarto ajtonak, nekem pakolhatatlan volt. Pl.: egy bicikli sem fert bele. (sima limuzin kivitel). Az elso begyomasom az volt, mikor beleultem, hogy ez egy kolbasz. Hosszu es vekony. (persze tudom, hogy oktavia padlolemez, de akkor is furcsa) Hal'Istennek van benne tempomat, ami nagyon hasznos. Eddig csak a privat autoimban volt. Vegre abban az autoban is van amivel rengeteget megyunk. Hosszu nemet, vagy eppen lengyel utakon ugyanolyan jo szolgalatot tesz, mint eppen egy hosszu 50-es tablanal. Es az ulesfutesrol se feledkezzunk meg, amit elore es hatra is beletettek. Kosz Skoda. Ez nagyon hasznos , ma mar aprosag, de iden marcius 14.-en ejjel megmentett minket, minimum, egy megfazastol!

Hibai : Nem az auto hibaja, hanem az idiota divat, ezen az auton 18-as felnik vannak nyarra, iszony vekony gumival. Raz mint a szeker. Mikor a teli felkerul, az lemezfelnin van nem tudom hanyas, (megneztem, az 16"-os ) de mint egy hinto. Zokogok tavasszal mikor a "meno" felniket teszik vissza. Huzom is az idot rendesen. Volt olyan tavasz, hogy a vadi uj nyari gumi 24-orat birt ki. Egy katyu es mar ki is volt szakadva az oldalfala. A iden tavasszal, 3 db elso gumit kellett cserelni. Azt mondtam, ha meg egy kidurran visszakerem a teli szettet.
Az egyetlen hiba az a tank betolto fedel nyitasa. Vagy kinyilik vagy nem. A szerviz sem tudta vagy akarta megcsinalni. A "hathatos" javitas a zsirzas volt. Vegul is, meg mindig tudtunk tankolni. Csak kicsit maceras. Nem tudni, hogy masodik-harmadik nyitasra nyilik ki, vagy csak a huszadikra.

Ezen kivul a radio adta meg magat ketszer - lefagyott. A szerviz javitotta, persze : "En nyomkodtam el!" , mikor kerdeztem mi volt a baja.

Osszefoglalva: jol osszerakott auto, magas felszereltseggel, de nagyon vigyazzanak azok , akik, ilyen autot akarnak fiatalon venni, keves kilometerrel. Ugyanis mindegyikben nagyon keves lesz eladaskor.

Akkor a szamok. Ez az auto 2011.08.10.- en kerult forgalomba ujonnan. Most 2013.09.10.-en kicsivel tobb mint 160 000 kilometert mutat a szamlalo.
Az auto alvazszama : TMBAE93T0C9007983 103 Kw-os motorral, manualis valtoval szerelve. Motorszam :CFF504892

Csak azert irtam le a szamokat, mert hamarosan elado sorba kerul a flottakezelo jovoltabol.

Egyebkent az auto jo allapotu es semmi akadalya annak, hogy meg sok szazezer kilometert lefusson. Csak nem kell elhinni minden ket eves autorol, hogy 38000 km van benne.

Update 2013.09.16. :

- A bepitett zene nagyon jo es jol szol. Bolero nevre hallgat . Szerintem, csak nem irhattak ra Skodaek, hogy Harman-Kardon vagy JBL. Mert akkor mi maradna a Passat CC-nek !

- A masik amit vegezetul, akartam mondani, hogy a ceg, aki az autot biztositja , kokemeny versenyszferaban probal meg boldogulni, tehat nem koltsegvetesi intezmeny !

Final track :

- 2013.10.25.-én váltunk meg az autotol. 172500 Km állásnál.

- Jo volt hosszutavon is kiprobalni egy ilyen "elit" skodat.

- Ha, nem lett volna nalunk es nem teszunk bele ennyi kilometert, akkor biztos, hogy jobban "csodaltam" volna ! Kivulrol tobbnek latszik mint
valojaban. Egy jol felszerelt skoda . Nyujtott tengelytav - keskeny jarmu.
Sajat penzemen biztos, hogy nem vettem volna ilyet.

Hibalista

- Tanksapka zaro fedel.

Ide hordtam szervizbe

Skoda szerviz

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo 2.0 CR diesel Következő autója? E-class
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2008 (2008)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)