A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2008)

Superb 2.0 PDTDI 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

Elegancia és erő négy keréken

Szöveges ítélet

Első pillantásra szerelem volt. A szigorú tekintet, a tágas utas- és csomagtér, a felszereltség, a kialakítás, a megjelenés. Kigördültem vele a szalonból és ki sem akartam többé szállni belőle.
Korábban Ford Focust 2.0 TDI Ghia volt alattam, az első napokban kicsit lomhának tűnt a Superb, ez talán azért lehetett, mert a Focusban 2.0 common rail diesel volt, ebben meg még nem. Aztán ráállt a talpam, azóta ki vagyok vele békülve. A pacik nagyon jól szerepelnek, ha szükség van rájuk. A manuális váltó olyan, mint kés a vajban, teljesen hibamentes. Hosszabb utakon (Bp-München, Bp-Prága) a gép kiválóan szerepelt, a folyamatos 150-160 meg se kottyant. Ekkora sebességnél is biztonságosan irányítható, nem érezni semmilyen instabilitást, egyszóval élvezet vezetni. És négy-öt óra vezetés után is frissen szállhatsz ki belőle. Egyetlen kényelmetlenség a gázpedál meredek szöge, ami nem áll "talpra" teljesen. Hosszabb utakon megoldja a kérdést a tempomat bekapcsolása.
A tempomat használata télen okozhat meglepetést: egy sónedves autópályán 40 kilométer után az első fékezésnél a fékhatás nagyon gyenge, a másodiknál már oké. Lehet, hogy ez máshol is így van, de én csak a Superbnél vettem észre.
Kátyúkat nem szereti, egy barátságosabb után kerékösszetartás-beállításra kellett vinni. A digitklíma időnként "darabosan" szabályoz, azaz egy fok állítás alatt képes több fokot ugrani, ez sem folyamatos jelenség, amúgy nem rossz.
Ülések nagyon kényelmesek, a hátsó szekcióban is kényelmesen elfér egy magasabb ember is. A méretek óriásiak, ha a hátsó ülésre bedobsz egy ásványvizes palackot, azt felejtsd el, hogy menet közben hátranyúlsz érte.
A csomagtér szintén nem mindennapi: 4-en, másfél heti kajával, csomagokkal Horvátországba: minden körülményesebb logisztika nélkül bepakoltunk. A Twin-Door külön élvezet, ha nagyobb dolgot kell bepakolni vagy alaposan meg kell rakni a vasat.
Az apró kiegészítőket nézve az az érzése van az embernek, hogy a mérnökök korábban egy svájci bicska tervezési versenyen vettek részt. Ilyen a hátsó ajtóban elrejtett esernyő, a csomagtartóban kihajtható akasztók, leszorítók. Minden kézre áll, még 9 hónap után is tud újat mutatni.
A médiacenter típusa Bolero, az érintőképernyős rádió, CD-, MP3 lejátszó. Az SD-kártya-olvasó 32 GByte-ig tesztelve. Talán egy kicsit sokáig tart, mire beolvassa a kártyát, ez indításnál mindig megtörténik. Amúgy megbízható. Az audio minősége kielégítő. Könnyű és átlátható a menü kezelése, akár a médiacenter, akár a fedélzeti számítógépet tekintve.
A tempomat kezelőszerve nem áll teljesen kézre, a többi oké. Ha nincs gyújtáson a kocsi, a kormányról nem működnek a rádió kezelőszervei.
Ha a teljes képet nézem, egy nagyon jól felszerelt, nagyon kényelmes és tágas autó. Fenti apróbb hibáit leszámítva elégedett vagyok vele és nagy valószínűséggel a következő is Skoda lesz.

Hibalista

- Az izzókat kezdetektől fogva zabálja, az elmúlt 36000 kilométer alatt a negyedik széria (tompított) mindkét oldalon. Rendszámtábla-megvilágítás szintén cserélve volt. - Időnként előfordul egy érezhető rángatás városban, folyamatos sebességtartás alatt, 1900-2000 rpm, negyedik sebességfokozatnál. Nagyon ritkán fordul elő, szervízben még nem sikerült reprodukálni, a hibatároló sem mutat semmit. Ettől függetlenül nyugodtan lehet vele élni. - Kerékösszetartás-állítás, köszönhetően Bp csodálatosan sima útjainak. - Amúgy semmi komoly, megbízhatósága tökéletes

Ide hordtam szervizbe

M5 Porsche. Legjobbak. Mindig mindent elsőre megoldottak, maximális elégedettség a szolgáltatással.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 36500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Focus Következő autója? Superb
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2008 (2008)

További ítéletek (40 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)