A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2002-2008)

Superb 1.9 PDTDI 131LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Teljesen rendben van

Szöveges ítélet

Ez az autó úgy jó, ahogy van. Teljesen hátratolt ülésekkel is bőven beférnek 190 cenitsek a hátsó ülésre, országúton, autópályán nagyon elemében van a motor, csendes, kényelmes, bírja a heti 2000 km-t, alig eszik, mi kell még? Nagyon eltalálták Volswagenék. Előző autóm 130e-nél már csúnya futóműzajokat adott, utalva a közelgő cserére. Itt 200e km-re jósolják ezen alkatrészek élettartamát.
90-100 nagypapa tempó 5 liter. Tartós 110-140 közötti, előzgetős országúti tempóval 6 liter alatti fogyaszt. Autópálya 150 tempomat állandó légkondival 6,6 liter.
Egy javaslat annak, aki még nem így használja: légkondi ősszel, télen, tavasszal ECON módba kapcsol, garantált -0,5 liter/100km az AUTO üzemmódhoz képest.

Azért néhány hátrányt is írnék:
1. 2000 körüli fordulatnál a hátsó ülésen - talán kipufogó felől jövő - nagyon zavaró rezonancia hallható. Más Superbekben is hallottam ezt, bár ritkán kerülök hátra. Tervezési hiba lehet. Ha utasaim vannak, 1750 és 2250 között, ha lehet nem tartom a fordulatot, inkább fentebb kapcsolok, vagy visszaváltok.
2. ekkora autókban általában jobban alá lehet szedni a kormányt (pl.: Merci) így nagyvárosban lehetnek izzasztó pillanatok egy-egy fordulásnál
3. szűk a csomagtérnyílás, ülések ledöntésével is csak szűk nyílást kapunk a csomagtartó és az utastér között
4. próbáljatok meg feltolatni vele merdek emelkedőn. Garantált a kellemes kuplungszak - pedig nem vagyok kezdő
5. Classic felszereltéggel nagyon sivár a belső tér - tök fekete minden
6. 5 fővel le lehet mondani a dinamikus közlekedésről. Ilyenkor már több, mint 2 tonnát kell mozgatnia, a futómű is billegőssé válik. 3-4 fő csomagok nélkül az, amit még szeret
7. xenon kellene bele

Ezek persze apróságok, de 4 év alatt néha zavaróak voltak. Alig több, mint 5 millióért teljes mértékben megéri. 7 alatt nem kaptam volna meg ugyanezt a kényelmet más márkánál. A lényeg, hogy a nagyautós nyugalom "bele van oltva". És mostmár belém is.:)

Közeleg a 180e nagyszerviz. Szerelő szerint 200e km körül jönnek majd a futóműgondok. Eddig egyetlen - újként vett autót sem hajtottam el eddig. Mindnek sokkal több gondja volt már 100 és 140e km között. Még 1-2 évet - azaz 40-80e km-t biztosan marad. Le a kalappal a Skoda előtt.

Hibalista

- - Féklámpák állandóan égtek - elektornika gariban jav.
- - Csomagtérzár nem zárt - gariban cserélve
- - ékszíjtárcsa 140e-nél cserélve (90e-s számlán rajta volt, de akkor vszeg kispórolták)
- - Álltam a lámpánál, belémdurrant egy Omega -Superben csak lökhárítócsere, Omega elvérzett
- - Kavics miatt 1 szélvédő
- - Összes belső ajtófogantyúról lekopott a burkolat
- - kormánykapcsoló 174e-nél (nem tudta abbahagyni az indexelést)

Ide hordtam szervizbe

IKESZ Szeged - drágák: vezérműszíjcsere 310e Ft - horror! Ráadásul utólag úgy tűnik, nem minden számlán szereplő tétel került bele...; Egy koccanás után 3-4 mm-es ferdeséggel rakták fel az új lökhárítót....

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Helyi Volkswagenes szaki nagy, független szervizben - gari már lejárt, így nem kell szakszervíz, gyári alkatrészekkel dolgozik, érti a dolgát, 50-60%-kal olcsóbb

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 176000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Primera 1.6 Következő autója? Passat
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2002 (2002)

További ítéletek (133 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)