Rozsdamentes csatahajó
Szöveges ítélet
Belső világítás - 11 év után is minden izzó tokéletesen működik, cserélni még nem kellett, hátsó üléseknél viszont kontakthibás, amikor kedve van világít, amikor rosszabb napja van akkor nem
Lámpák - 2 évente érdemes poliroztatni, gyári tompított izzók (nem xenon) elég gyengék benne - a reflektor viszont tökéletesen szór az éjszakában.
Belső - Középső kartámasz 310 000 km-nél kiakadt azóta nem csukható normálisan vissza, kesztyűtartó felől élesebb zörejek hallhatók - műanyagok öregednek, zörögnek, mivel szerelés közben elpattannak itt-ott, ez sajnos a korral jár - Irányjelző relé rakoncátlankodik 290 000 km óta, középso vészvillogó relé cserélve, probléma továbbra is fennáll (relé 17 000 vagy 27 000 HUF a gyári erre már pontosan nem emlékszem), amennyiben az irányjelző kar elektronikájával van gond ott ez az összeg elérheti a 100 000 HUF feletti lélektani határt is - Kárpit 200 000 km felett viseltes a vezető oldalon, ajtó burkolatai leperegve (műanyag bevonva valamivel ami igen hamar megadja magát s lepereg) vezetőülés oldalt a támasz részénél nagyon viseltes igy 320 000 km felett. Váltókar aljzata enyhén 0.5 cmen szakadt. (manuális)
320 000 km-nél jár jelenleg az óra, műszakilag kiváló állapotban, rozsda sehol, alváz hibátlan (nem garázsban tartott)
Váltó - Érdemes cserélni a váltóolajat 150 000 km-ként, meghálálja. (manuális)
Teljesítmény - 105 Lóeró, amikor már fáradtabb az olaj (korosabb) elvész, de olajcsere után újból bevadul a kicsike (akit ez zavar érdemes kipróbálni különböző adalékokat a naftához)
Fogyasztás - Olajcsere után, adalékanyaggal 6.1 Liter (autopályás tempóval) fáradtabb olajnál, adalék nélkül, szél és lejtmenet függvényében 6.3-6.5 liter között mozog
Hibalista
- Turbó - Gyári garancia alatt adta meg magát még 2004-ben azóta több mint 250 000 km van benne és legkopogom még mindig jól teszi a dolgát - - Kettőstömegű lendkerék - 295 000 km-nél cserélve kb 400,000 Bruttó a gyári ára munkadíjjal együtt - - Lengőkarok, Lengéscsillapítók - Általában 50 000 -70 000 km-enként kell a szenzációs magyar utak miatt cserélni őket, ilyenkor érdemes egy jó 200,000 HUF-ot félretenni - - Hűtő - 315 000 km-nél cserélve mert eláradt, s ereszteni kezdte a nedűt - - - Kényelem - Klíma adagoló 320 000 km-nél már rakoncátlankodik, de lehet, hogy csak elektronikai probléma - Klíma adagoló cseréje kb 50,000 HUF - - - - - -
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervizekről eddig csak negatív tapasztalat - nagyon nehéz megbízható, jó szerelőt találni. Mindenkire rábízom, hogy ezt legjobb belátása szerint megitálje, nekem sikerült találnom egy nagyon jót.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Márkaszervíz - eddig negatív tapasztalatok országszerte
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 320000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 320000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Vento | Következő autója? | Superb |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
