Nem lepett meg, nagyon jó
Szöveges ítélet
Két hétig volt nálam egy Laurin&Klement felszereltségű szintén 2.5 TDI. Nagyon megtetszett, nekem is pontosan aktuális volt az autócsere, így a superb hirdetések is látómezőbe kerültek, de csakis nagy motorral, full extrásan. Féltem ha fapadosabbat nézek kiábrándulok. Rengeteg autót néztem, de superbet csak egyet. Fekete, full extrás, világos bőr belső...:-))) Nem akartam magam könnyen adni megnéztem még egy rakás hondát (az volt előtte is) de olyanokat árultak, hogy fel kellet volna őket jelenteni... Vissza fehérvárra, ott még várt a skoda. Németországból került ide, a hozzáértő embereim szerint valós volt a kilóméter benne, mindenesetre a belseje hibátlan, a világos bőr és a kárpitok makulátlanok, karcmentesek voltak, a szőnyeg újszerű. Én is elhittem a kilómétert. Minden kötelező mutatványt elvégeztünk amit használt vásárláskor el kell (nagyon nagy szervíz) vettem még rá téligumikat felnivel és már bele is szaladtam a +fél millió kiadásba. Azóta megy mint az óra, remélem így is marad mert szörnyűeket hallani a 2.5 V6-ról az Audis kollegáknál, nem beszélve a tiptronic váltóról. Attól félek az enyém 3ban csúszik már... csak még magamnak sem merem bevallani. Az autó nagyon kényelmes, utazni vettem, azt első osztályon tudja. Ezzel a felszereltséggel hatásosan riasztja a szegényszagot is. Aki eddig beleült imádta, még én sem bántam meg, hogy nem a kizárólag leharcolva árult japánok közül válsztottam. Egy valamit nem szeret: kanyarodni. Másodszorra ültem benne amikor a 86-oson sikerült vele keresztben autóznom. De rég nem zavar, 10 év alatt kihondáztam magam. Nagyon tetszik, szeretnék vele ezután is elégedett lenni. Ja, a V6-al nagyon megy, még automatával is, nem kell neki chiptuning pedig nem 120L-ből ültem át. A motorszervíz költségei (olajak, szűrők, szíjak stb.) kicsit mellbevágtak, a többi rendben volt (fékek, felnik, gumik). Tetszik, hogy a gázolajat nem szereti, a méretéhez és a nagy motorhoz képest meg egyenesen utálja.
Azóta mentem vele még 8000 km-t, még mindig semmi baja... Megjöttek az első kritikák is, "skodafegyver", "kár hogy szárnyaslófasz van az elején" stb. Aztán beleültek, mármint az autóba, és elfogytak az érvek. Most megy majd újra olajcserére és hátsó fék felújításra, mert az a múltkor elmaradt. Közben volt nálam egy hasonkorú A6-os is egy Pécsi út erejéig. Azzal jobban lehet kanyarodni, de minden másban a Skoda jobb összhatást keltett, csak a pultos csajoknak nem jön be slusszkulcs. Most az audisok utálnának, de azok ide sem látogatnak he-he. Akkor frissítek legközelebb ha bedöglik.
Hibalista
- féltengely gumiharang, mióta vezérműszíjat cseréltek rajta nem működik a fényszórómosó, szerintem a szerelő valamit elfelejtett összedugni, mert a nagyszervízhez az egész elejét le kell szedni.
Ide hordtam szervizbe
Régi jó barátom, évek óta nem nyúlt más az autóimhoz.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Civic 1.6 | Következő autója? | új superb, jól néz ki a kémfotókon |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
