Naggyonnemszeretem...
Szöveges ítélet
A kedvező első benyomást hamarosan sok keserűség követi.Sok és komoly hiba a futóműnél,ami miatt soha nem tudtam összebarátkozni a kocsival.Kemény és kellemetlen rugózás,szörnyű kormányzás,kellemetlen vezethetőség.Nehezen irányítható,vezetési élmény zeró.Csak a tegnap aszfaltozott autópályán használjuk,bp-en inkább ne.
A futómű szinte beállíthatatlan a millió gömbfej miatt.Ha mégis sikerűl,valószinű,hogy rövid idön belül rossznak fogjuk érezni újra.(A VW már a kukába dobta,már csak ebben van ilyen)
Az elöző passátban legalább rövidebb a tengelytáv és ballonosabb a széria gumi,ezért a szubjektív benyomás egy kicsit talán jobb.
AZ ELŐNYE LETT A HÁTRÁNYA-sajnos.
A kuplung hirtelen fog,és könnyü vele lefulladni,egyébként típushibás is,a k. szerkezet a legtöbb-ben szétesik,sokszor már 50 ezer alatt.A szerelők jól ismerik a jelenséget,a passátokból.
És nagyon drága.A motor-váltó viszont rendben van.
Az öröm az ürömben,hogy kategóriájában jó az ára. (4.8 M volt)
Bár én SOHA nem vennék mégegyszer superb-et,a Skodát kedvelem.Az előző 2 octaviámmal elégedett voltam,strapabíró,olcsón fentartható kocsi,különösebb gyengék nélkül.Tucatautók,de nem okoztak ennyi fejfájást,mint ez a szemétdomb.
(Bár ültem ennél rosszabban is)
Szerintem nem pénztárca-barát a kocsi hosszútávon,és nem is lesznek hosszúéletüek.
Hibalista
- Lengőkarok,légzsákzörgés,mozgó nyekergő ülés,
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Skoda Palota
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 600000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | octavia | Következő autója? | japán |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
