A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2002-2008)

Superb 1,9 PdTDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lomha, buta lajhár

Szöveges ítélet

Előrebocsátom, hogy egy 5-ös BMW után vettem ezt az autót. Valamivel több, mint fél éve vettem, kb 9000 km-t mentem vele eddig. 2004-es 100 LE dízel. A súlya több, mint 1400 kg, tehát azonnal érezhető, hogy ehhez a kasznihoz ez a motor kifejezetten gyenge.
Először, ami tetszik benne:
Pontosan, könnyen kapcsolható váltó és ami a lényeg manuális. Ezenkívül a fogyasztása nagyon baráti, nem nagyon megy 6 l fölé. Belül tágas a tér, a hátsó ülésen akkora hely van, hogy az döbbenet. Igaz csalással, mert az ülőfelület viszont határozottan rövid. Hatalmas a csomagtartó is. Kb ennyit az előnyökről.
Jöjjenek a hátrányok. Amikor beleülök, egyszerűen nem lehet kényelmes helyzetbe hozni az ülést. Az ülőfelület nem állítható, a vállam nem fér bele, ráadásul kemény, szóval nem kényelmes. A könyöktámasz pont úgy van elhelyezve, hogy sehogy sem jó. Ki lehet húzni előrébb vagy visszatolni, az a lényeg a magasság soha nem jó, de ha nem teszem rá a könyökömet, akkor meg csak útban van. Az ajtó támasztékánál ugyanez a helyzet. Tele van pakolva mindenféle rekeszekkel, ami számbelileg sok, de gyakorlatilag használhatatlan, mert mind kicsi. Hűtött a könyöklő alatti tároló és a kesztyűtartó, de minek? Semmi nem fér bele.
A váltó. Városi forgalomban nagyon bosszantó, mert úgy van méretezve, hogy az 50 km/h negyedikben kevés, harmadikban sok, főleg, ha tökölnek előttem, akkor egy idegbetegség. Oda-vissza kell kapcsolgatni szinte egyfolytában. Ja és úgy párásodik belül, hogy az már szinte életveszélyes.
Az utat sem fekszi úgy ahogy az elvárható lenne, pedig telerakták lengőkarokkal rendesen. Összességében nem szeretem. Mint egy lebutított Passat.

Hibalista

- Belső világítás, világítás rajta felejtés visszajelzése nem működik. Néha esőben nyitott ajtót jelez. Az első lámpabura kezd bemattulni - Az alkatrész árak elég húzósak...

Ide hordtam szervizbe

Rokon. Olyan is volt...

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Maszek szerelő. Korrekt, viszonylag olcsó

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? BMW 525 TDS Következő autója? valamilyen BMW
Ennyire szerette (4) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2002 (2002)

További ítéletek (133 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)