Kényelmes, fürge SzuperBélánk
Szöveges ítélet
Örülünk családostul/lányok,nejem,én/,hogy megvettük.Nagy kényelmes hajó,úgy gyorsul ahogy akarom és közben megelégszk 6-7 literrel./TAXI üzemben, fővárosban nappal/.Igaz ha nagyon akarom hátul meg is látszik.Elég nehéz megszokni,hogy aktív gyorsításnál kormol.Betegesen figyelem a hasonló tipusú autókat és mégsem nyugtat meg teljesen,hogy másé is kormol.
Hibalista
- Féklámpa kapcsoló 51000km-nél.Gar.-ba cserélték. Jelensége:menet közben villogott az izzító visszajelző.Irányjelző kapcsoló 76500km-nél megadta magát.Gar.-ba ment ez is. Jelensége:indexelés után még hallani a relé kattogását.A klímaventilátór 114.200 km-t bírt ki,garanciálisan cserélték.Jelensége:álló helyzetben szép lassan melegedett a beáramló levegő,de indulás után hűtött rendesen.A 120.000-es szervizt nem bírta ki az ékszíjfeszítő görgő,116.900 km-nél fémes csörgő hang jött be elölről.Elmentem a szervizbe,ahol azt tanácsolták,hogy hozzuk előre az aktuális szervizt,de NYUGODJAK meg,idáig még mindegyik kibírta 120.000-ig.Kértem ÁRAJÁNLATOT/200-210.000 Ft/ ami estleg lehet kicsit több,ha ki kell cserélni az első vagy hátsó féktárcsát+betétet is. A szervízértékelésem csak azért 6 mert nehezen viselem a veszélyes hulladék megsemmisítésére kiszámlázott időt és összeget.132.400Km.nél kénytelen voltam kicserélni az AGR szelepet mivel annyi olajat fújt ki,hogy utána kellett tölteni.NEM cserélték ki gariba,mert átvertek/már a 15.000-es első szervíznél jeleztem,hogy taknyos,de azt mondták,hogy ez ilyen fajta,csak lepucoljuk és kész.Ez így ment minden alkalommal,mígnem letelt a 2 év/36.000 Ft.omba került.Most 204.000 Km van a gépben és még mindig csont száraz!190.000.Km-nél a hűtő kilyukadt/mintha a szu rágta volna ki,ha ment a klíma fogyott belőle a víz,ha nem akkor nem fogyott/.Mivel a garancia lejárt 1 éve,így fizetős volt ez is.40.000 Ft.ból megvolt szereléssel fagyállócserével együtt.A gyári generátor 270.000 Km.t bírt ki a felújított 96.000 Km.t.A kuplungot 285.000 Km-nél kellett cserélni,de így is csak a duplatömegű lendkerék miatt mivel a kuplung még bírta volna.A fűtőmotor is jól bírta 366.000 Km.re volt hitelesítve,a forgórész felújítva a vezérlőpanel egy 1 éves törött-ből lett kioperálva,ha feleennyit bí már elégedett leszek.A hátsó lengéscsillapítók most lettek cserélve 380.000 Km.t bírtak és a két felső szilentet is ki kellett cserélni./állítólag nálam előszőr/. A két első még bírja,de hazudnék,ha azt írnám,hogy 100 százalékosak.Az autó viszont idáig ABSZOLÚT az.
Ide hordtam szervizbe
Skoda Qrrens csepel./Ha ott lihegsz a szerelő nyakába biztos nem lesz semmi gond/nekem BEVÁLT.Biztosítási ügyintézés/sajnos nekem kellett/ ilyen rublika nincs,abba csak 1pontot adtam volna.
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Real Skodaszervíz Szlovákia/Párkány/.Nem nagy szervíz,de annál felszereltebb és szinte minden van raktáron,nem kell órákat,estleg napokat várni míg kiszállítják a központi raktárról.Összegszerüleg is megéri,de a hozzáállás?néhány dolog a teljesség igénye nélkül:kiporszívózzák a levegőszűrőházat,a pollenszűrőházat,szó nélkül pótolják a patentokat amiket itthon lemezcsavarral helyettesítenek,kifujják a zárakat,stb,stb,írhatnám órákig a felsorolást.AJÁNLOM mindenkinek aki idetéved és elolvassa! 3 éve találtam rá egy kollegám által Sümegi Lászlóra Bp.és környékén lakóknak ajánlom.Címe XVIII.Nagykőrösi út 108 körül SLA-AUTÓ BT.Bármit megold órákon belül akár szerkezeti,elektromos,vagy motorikus gondról legyen is szó.Kis műhely két álással,és rengeteg tartalék alkatrésszel.Német típusokra specializálódott.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 381 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Felicia1.3LXI 501.600 Km | Következő autója? | Még nem aktuális,de nem kétséges SKODA |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
