A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2002-2008)

Superb 1,9 pdtdi 131le 

Az ítélet értékelése
2,8(5 db)

feneketlen kút ,örök adóhivatal

Szöveges ítélet

ZÁSZLÓHAJÓ,(SKODA SUPERB) AMELYIK TÖBB KUPLUNG SZEKEZETET FOGYASZT 99000KM –re, MINT KENŐ OLAJA CSERÉT……
Kedves márka társak, valamint leendők!
Nagyon úgy néz ki a dolog, hogy én inkább az utálók közé tartozom (már ami a skoda superb -et illeti). Hogy mért ???
Elmondom, 1961 -ben a szüleim egy Skodával büszkélkedhettek, én magam 1998 körül vásároltam egy új 1,9 TDI-s Oktáviát szegedi IKESZ -nél, majd ezt lecseréltem ugyan itt egy 2002-es év végi 1.9PDTI 131LE-s fullos( szintén új) superb-re.
A problémám 57 ezer Km-nél kezdődött, komplett duplatömegű lendkerék, kuplungszerkezet kupl. tárcsa, kinyomó csapágy csere vált szükségessé. 360.000Ft a számla (ezt még az IKESZ hosszas viták, veszekedések árán méltányosságból rendezte) mondván én vagyok, a hibás rosszul vezetek, és azért lépett fel a meghibásodás.(megjegyezném nincs vonóhorog, nem gyilkoltam soha egyetlen autómat, motoromat sem)
Ezt követően kilenc hónapra rá kb. 77ezer Km-nél ugyan az probléma lépett fel, egyszerűen egyik pillanatról a másikra a kuplung nem emelt ki nem lehetett sebességbe tenni a váltót. Természetesen azonnal bevittem a szervizbe (IKESZ szegedi telepére) ott elmondtam szerintem ugyan az a baja lehet, itt valami kontstrukciós hiba lehet. A" tisztelt" márkakereskedő "úr" nem volt hajlandó foglalkozni tovább a problémával, (holott az egy éves garancia, ami a szerelésre vonatkozik, nem beszélve a kétéves alkatrész gar.-ról még lesem telt) mereven elzárkózott a garanciális javítástól. Hát ennyit –gondoltam- egy korrekt márkakereskedőről, szervizről, ha már egyszer fizettél vége…
De térjünk vissza a „zászlós hajóhoz” ugyanis a történetnek még messze nincs vége, mivel az IKESZ nem vállalta a javítást, így megkerestem a konkurenciát, a Skoda Tárkányt, ők ugyanazt az elváltozást tapasztalták a kup.szerkezeten, mint az előzően, és nem igazán értették az okát. Érdekes ők nem a vezetési stílusra hivatkoztak. Viszont a duplatömegű lendkerék csinált már”csodát”.
Most két év elteltével a probléma 99ezer Km-nél lássatok csodát megint elő állt a kuplung kattog, csörög, és nagyon úgy néz ki, komplett kuplung csere ismét ...köszi.
ELHISZITEK, hogy UTÁLOK EGY OLYAN ZÁSZLÓS HAJÓT,(SKODA SUPERB) AMELYIK TÖBB KUPLUNG SZEKEZETET FOGYASZT 99000KM –re, MINT KENŐ OLAJA CSERÉT……Egyépként a VW-nél kuplung és lendkerék problémák miatt voltak vissza hívások a skodánál nem, érdekes...
Elnézést, ha hosszura nyújtottam az észrevételemet, de ha már egyvalakinek is tudtam segíteni a választásban, úgy érzem megérte.
Most már csak egy a gondom, kire sózzam ezt a „remekművet”, kit csapjak be vele ????
Bővebb inf.,képek +3670/3124090 dragan@invitel.hu
leszámitva ezeket a problémékat,valamint amit nem említettem (mert a felsorolás vetekedne a HÁBORÚ ÉS BÉKE terjedelmével) igazán jó autó is lehetne, ha nem csak a gyártó sor lenne német, hanem, az anyag minőség is
De néhány jót is : az autó szép megjelenésűnek mondahtó, elegáns, sőt mi több nagy belső, kényelmes lábtér nagy ajtók a hátsó üléseknél, hatalmas csomagtarto, jó uttartás, stabil vezethetőség . ezek azok a dolgok amik a vásárláskor a próba uton szembetüntek, sajnos a problémák csak később jelentkeztek.

Hibalista

- ablaktörlő lapát 4honap, belső ajtókilincs, könyöklő gumi -boritás foszladozik, a komplett kuplungszerkezet cseréje 52000-km-nél 77000-km-nél valamint most 99000km-nél ez azért már sok egy ZÁSZLÓHAJÓ,(SKODA SUPERB) AMELYIK TÖBB KUPLUNG SZEKEZETET FOGYASZT 99000KM –re, MINT KENŐ OLAJA CSERÉT……no koment!!!

Ide hordtam szervizbe

IKESZ Szeged ide nem ajánlom (hogy mért +3670/312 4090, dragan@invitel.hu)

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

skoda Maxx szeged korektek, de csodára ők sem képesek,már ami ezt a gagyi zászlóshajonak csufolt valamit illeti

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 99000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? oktávia 1,9 tdi Következő autója? jobban körül nézek, ha sikerül megszabadulni ettöl
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2002 (2002)

További ítéletek (133 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)