Ez tényleg superb
Szöveges ítélet
Az autót első autó gyanánt kaptam, ettől jobbat első járműnek kívánni lehet, de felesleges. 2.4 millió forint volt, már csak ezért is. Még szerencse, hogy nem csináltam vele semmi baromságot :)
Először is kezdjük a jó tulajdonságaival: Az autó nagyon tágas, nagyon hosszú. Elől is fejedelmi a helykínálat, a hátsó lábtér pedig mondhatni bárkinek elég lenne. Az első és hátsó ülések is kényelmesek, hosszú utakon is friss marad az ember. A klíma nagyon jól hűt. A fényszórók is jól világítanak, este is remekül látni. A fogyasztása szintén remek. A zajszigetelés is megfelelő. Kellőképpen dinamikus, tehát nyugodtan lehet előzni vele annak ellenére, hogy nem egy versenyautó. A váltó kellemesen jár. A gyári magnó is kimondottan jól szól. Bár ez szubjektív, de nekem külsőre és belsőre is nagyon tetszik.
Negatívumok: Az ajtófogantyúkon gyakorlatilag lemálik a gumiborítás (én mondjuk lekapartam, amikor már csúnya volt, és láss csodát, még nem is néz ki túl rosszul sima feketén), a gyári cd-s rádió az mp3-akat nem szereti, a motor hangos (bár ezt belülről nem hallani). Más negatívum nem jutott eszembe.
Tehát összességében bárkinek ajánlom, ha az előző gazdája megbecsülte, szereti fogja, mint ahogy én is szerettem. Sajnáltam, amikor el kellett adni.
Hibalista
- Első égő, rendszámtábla égő, tehát csak ilyen apróságok.
Ide hordtam szervizbe
Platán Autóház Mátészalka
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Autó Száraz Kft
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Motoroztam. | Következő autója? | VW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
