Eddig jó
Szöveges ítélet
Eddig ez a legproblémamentesebb autóm. Vigyázok rá, hidegen nem hajtom (max 2000 rpm), próbálom a rövid városi utakat is kerülni. Egy hűtő, egy akksi és a 90e km-ként cserélt szíjak/görgők... kivételével még minden alkatrész gyári a motorban és a futóműben is! Természetesen nem azért nem cseréltem mert nem volt rá keret, hanem mert nem kellett.
A hátulját eddig 3x törték össze lámpánál. Lehet, hogy konzervatív, szűk látókörű, avitt, begyepesedett... vagyok, de én pirosnál (nem sárgánál!) megállok. 3-an már nem így gondolták mögöttem.
Az utolsó 35e km átlaga 5.8 liter. Város, országút, kevés pálya. 1-2 km-re biciklivel megyek, ha mégis autózni kell városon belül, a téli hidegben, a feleségem kis benzinesét nyúzzuk.
Nagy, kényelmes, jól átlátható a nagy üvegfelületek miatt, ezért bármennyire furcsa, de könnyű vele parkolni.
A csomagtartó hosszú és lapos, kis nyílással, ami nem a legideálisabb, ha nagyobb tárgyakat kell szállítani. 200x90-es matracból pont befér 2db a hátsó ülés ledöntésével anélkül, hogy kényelmetlenül előre kellene húzni az első üléseket.
Hibalista
- Kormánykapcsoló - Hűtő kilyukadt, csere - Ékszíjfeszítő eltört - vezetőülés állítókar letört - összes zár elromlott, utángyártott csak 2 évet bír... - Gyári akksi 10,5 évet bírt (!)
Ide hordtam szervizbe
IKESZ Szeged
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
maszek, VW specialista
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 12 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 303000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Clio | Következő autója? | I30 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.8/10) |
