Csak ajánlani tudom
Szöveges ítélet
Ajánlom mindenkinek, aki egy ár-, és értékarányos nagyautót akar venni felesleges extrák nélkül (pl. MMI, Command), de azért jól felszerelve. És a lényeg: kit?n? fogyasztással, ami a mai üzemanyag árak mellett nem egy elhanyagolható szempont. Tavaly vittem el az első szervízre. 15000 km volt benne. 50000Ft-ba került. (Mielőtt valaki elszörnyülködne, a haverom benzines Polojának első szervíze is ennyibe került.) Szerintem korrekt. A fogyasztáson úgyis visszajön. Más hibája még nem volt a kocsinak, de végük is nincs sokat használva. Még mindig nagyon szeretem, és becsülöm.
-----------
A kocsin most végeztettem el a 30000-es szakszervízt kb. 26000-kmnél. Ez már nagyszervíznek minősül az elsőhöz képest, az árában is meglátszott. 73000-be került, ami végül is nem mondható nagyon soknak, a lejáráshoz közeli zöldkártyát is megcsinálták. Ami meglepett az az, hogy külön kell fizetni két év után az Assistance szolgáltatás meghosszabbításáért. Én úgy emlékszem, mintha ezt a kocsit élethossziglani Assistance szolgáltatással reklámozták volna, ami persze a szakszervíz rendszeres látogatásához kötött. Amúgy a kocsival még mindig nagyon meg vagyok elégedve, tempomatos autópályás 130-150 közötti haladás után, félútig klímával 5,5l -es átlagfogyasztást számoltam ki 620km-re. Szerintem korrekt. Az olajat már kisebb mértékben fogyasztja, a 15000-es szervíz óta 2dl-t evett meg. De mint tudjuk, a PDTDI motor fogyasztja asz olajat, de ez már nagyságrendekkel kevesebb, mert először 8dl-t evett meg. Egy kis utánnatöltés pedig nem nagy művészet (úgyis adnak hozzá egy keveset a szervízben), inkább ez, mintha hetente romolna el rajta valami. Ha valami történik, ígérem frissítek, vagy írok újat. Ajánlom mindenkinek. Ui. Szerintem ennek az autónak is romlani fog az átlaga majd akkor, ha megjelennek azok ítéletei is, akik az eddigi kiváló átlag alapján megvesznek majd egy külföldről behozott, leélt, csak "85000km-t" futott, valójában 4-500000-t megtett gépet és majd panaszkodni fognak a márkára, alkatrészárakra stb, mint a Passatoknál.
2007. 04.21.
Na nemrég kiégett az egyik fényszóró izzója. Már régóta fontolgattam egy xenon-szett beszerelését, most meg lett rá az alkalom. Őszintén merem ajánlani mindenkinek, aki éjszaka is autózik. Az autó előtt úgy teríti a fényt, hogy mindkét sávot kiválóan lehet látni, hamarabb észre lehet venni például a másik sáv felőli útszéli fasorból érkező bármilyen állatot. A tereptárgyak
a xenonfényt messzebbről verik vissza, az útszéli jelzőtáblák is jobban olvashatók. Mellette gyakorlatilag felesleges a ködlámpa, és a távolsági fényszóró használata. Persze a funkcionalitás mellett az autó megjelenését is pozitívan befolyásolja. Fogysztás.: Hogy beköszöntött a jó idő, csökkent a gép fogyasztás is. Országúton 110-120-as (elméleti) menetekkel, előzésekkel 5 liter körül van két személlyel, csomagokkal. Egyszer egyedül 4,8 literre sikerült levinnem hasonló tempóban. Amúgy az autó még mindig kiválóan teszi a dolgát, csak a szervízben hozzáadott tartalék olajból kellet 2dl-t hozzátöltenem. Ha valami említésre méltó történik, akkor majd folytatom írásomat.
Hibalista
- Kopnak a belső ajtófogantyúk az első két ajtónál. Ott van ugye többet használva.
- Nemrég kiégett az egyik fényszóró izzója.
Ide hordtam szervizbe
Platán Autóház KFT Nyíregyháza
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Köszönöm, nekem ez még sokáig megfelel. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
