Akiknek van sof?rjük, vagy hosszú utakra járnak
Szöveges ítélet
Pozitívumok:
Hatalmas bels? méretéb?l fakadóan még 4,5 m-es autókba átülve is konzervdobozba való átszállásként éli meg az ember az autóváltást. Talán a tengelytávjának köszönhet?en alig lehet érezni benne a sebességet, atópályán 150-el menni nem is lehet vele tempomat nélkül, mert el?bb-utóbb úgyis 180 környéki sebesség lesz bel?le észrevétlenül. A gyárilag 100 lovas motor chiptuning után rendbejött, az érdi emelked?n az autópályán 150-r?l kétszára simán felgyorsul (felfelé menetben ::) ). Újságot tenni a hátsó ülésre tényleg nem szabad, mert elérni lehetetlen el?r?l, legjobb kiszállni hozzá és odasétálni. Télen hóban vagy sáros úton autózva jobb mint el?z? autóim, talán a súlya miatt, de a kipörgésgátl? néha kellemetlen meglepetést eredményezhet, bukkanókat nem szereti, könnyen meghasal a tengelytávja miatt. Pozitívum még egy példán szemléltetve: sosem dudáltak rám még, de mikor négy napig Fabiát vezettem, ugyanazon forgalmi szituációkban vagy 4-szer is (el is gondolkodtam, hogy mindig el?zékenyen és udvariasan vezetek-e, vagy csak a többiek képzelik, hogy nagyobb autóknak els?bbségük van a Fabiához képest).
Nagyon jó az autó kanyarokban, ez meglep? volt számomra.
Fogyasztása nagyon jó (sok rövid városi úttal is)
Negatívumok: Féltengelycserék 2,5 évesen a gumiharangok elszakadása miatt, a gyár szerint az én hibámból (?? talán bicskával elvágtam ?ket?), de a szerelési költségek jó részét állták, bár még így is húzós volt.
Csomagtartó teteje gyárilag nehezen csukódott (a család n?i tagjai be sem tudták csukni), de a szerviz el?zékenyen 0 Ft-rt javította.
A saját kézi mosása egy rémálom, mert van felület b?ven. A ködfénylámpa integrálva van a lámpák közé, nem praktikus. Alacsony fordulatszámon rezonancia túl magas, 1800-as fordulat alatt a motor döbbenetesen nem csinál semmit, utána meg kapaszkodni kell a kormányba.
Nem dönthet? a hátsó üléssor, kardánalagút minek, ha nincs 4*4-es változat.
Hibalista
- Els? ülésf?tés (garanciális)
- Nehezen csukódó csomagtartó (0 Ft)
- Els? tengely gumiharangok+féltengely csere (100eFt önrésszel 2,5 évesen)
- els? ajtó bels? kapaszkodójáról hámlik a gumidekor
Ide hordtam szervizbe
Dunaautó Dunaújváros. El?zékeny és segít?kész kapcsolattartó és szerel?k, de nem vették észre a gumiharangok szakadását (halottam a kopogást a tengely fel?l), nekem kellett alábújni és másnap visszavinni. De segít?készek és rendes munkát végeznek.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 75000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Octavia, Cordoba | Következő autója? | Maradok a típusnál |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
