A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Superb (2002-2008)

Superb 1,9 TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Akiknek van sof?rjük, vagy hosszú utakra járnak

Szöveges ítélet

Pozitívumok:
Hatalmas bels? méretéb?l fakadóan még 4,5 m-es autókba átülve is konzervdobozba való átszállásként éli meg az ember az autóváltást. Talán a tengelytávjának köszönhet?en alig lehet érezni benne a sebességet, atópályán 150-el menni nem is lehet vele tempomat nélkül, mert el?bb-utóbb úgyis 180 környéki sebesség lesz bel?le észrevétlenül. A gyárilag 100 lovas motor chiptuning után rendbejött, az érdi emelked?n az autópályán 150-r?l kétszára simán felgyorsul (felfelé menetben ::) ). Újságot tenni a hátsó ülésre tényleg nem szabad, mert elérni lehetetlen el?r?l, legjobb kiszállni hozzá és odasétálni. Télen hóban vagy sáros úton autózva jobb mint el?z? autóim, talán a súlya miatt, de a kipörgésgátl? néha kellemetlen meglepetést eredményezhet, bukkanókat nem szereti, könnyen meghasal a tengelytávja miatt. Pozitívum még egy példán szemléltetve: sosem dudáltak rám még, de mikor négy napig Fabiát vezettem, ugyanazon forgalmi szituációkban vagy 4-szer is (el is gondolkodtam, hogy mindig el?zékenyen és udvariasan vezetek-e, vagy csak a többiek képzelik, hogy nagyobb autóknak els?bbségük van a Fabiához képest).
Nagyon jó az autó kanyarokban, ez meglep? volt számomra.
Fogyasztása nagyon jó (sok rövid városi úttal is)
Negatívumok: Féltengelycserék 2,5 évesen a gumiharangok elszakadása miatt, a gyár szerint az én hibámból (?? talán bicskával elvágtam ?ket?), de a szerelési költségek jó részét állták, bár még így is húzós volt.
Csomagtartó teteje gyárilag nehezen csukódott (a család n?i tagjai be sem tudták csukni), de a szerviz el?zékenyen 0 Ft-rt javította.
A saját kézi mosása egy rémálom, mert van felület b?ven. A ködfénylámpa integrálva van a lámpák közé, nem praktikus. Alacsony fordulatszámon rezonancia túl magas, 1800-as fordulat alatt a motor döbbenetesen nem csinál semmit, utána meg kapaszkodni kell a kormányba.
Nem dönthet? a hátsó üléssor, kardánalagút minek, ha nincs 4*4-es változat.

Hibalista

- Els? ülésf?tés (garanciális)
- Nehezen csukódó csomagtartó (0 Ft)
- Els? tengely gumiharangok+féltengely csere (100eFt önrésszel 2,5 évesen)
- els? ajtó bels? kapaszkodójáról hámlik a gumidekor

Ide hordtam szervizbe

Dunaautó Dunaújváros. El?zékeny és segít?kész kapcsolattartó és szerel?k, de nem vették észre a gumiharangok szakadását (halottam a kopogást a tengely fel?l), nekem kellett alábújni és másnap visszavinni. De segít?készek és rendes munkát végeznek.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 75000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Octavia, Cordoba Következő autója? Maradok a típusnál
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Superb 2002 (2002)

További ítéletek (133 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)