A Cseh Superbike
Szöveges ítélet
Az autó comfort felszereltségű, de szerintem szériaként kellene bele tolatóradar mivel nem egy kis autóról beszélünk.
Utazóban szerintem a 150 km/ó tempót szereti, és még a szélzaj is elviselhető.
Csak azoknak ajánlom ezt a pdtdi változatot aki nem sajnálja bele a 5W-30 as Castrol olajat mivel ez az igazán belevaló.
A 131 Le teljesen optimális, könnyen viszi a kasznit , de gyengébb mocival nem engedném gyártani mivel nem egy olcsó verda, és furán nézne ki amikor egy 1-2 millás autónak csak a hátulját látja az ember.
Belül még lehetne az anyagok minőségén finomítani, de ez sem szörnyű ami most van, habár a gyárilag nem bőrözött kormány nagyon gagyi egy ilyen kategóriás kocsihoz képest.
Ősszeségében elfogadható a kocsi a kissebb hibákkal együtt, de nem engedném az autót gyengébb felszereltséggel árulni Pl: Xenon nélkül, mert aki 2 milláért akar autót venni az vegyen (Dacia Logant)
Hibalista
-
- Légzsák probléma, ami megfelelő hozzáértő ember segítségével könnyen orvosolható.
-
Ide hordtam szervizbe
Skoda Wolf Székesfehérvár, egyenlőre semmivel sem jobb mint amiket hallani a szervizekről, amíg az autó garis, addig rám se bagóznak, de ha lejár a gari akkor tárt karokkal várnak.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 175000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Almera 1.5 16V | Következő autója? | Superb 2.0 Pdtdi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
