A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Scala (2019)

Scala 1.5 TSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Céges, de sajátnak is kéne.

Szöveges ítélet

Cégautóként használok Scalát, először egy 1.0 TSI Ambitiont, most pedig egy 1.5 TSI Style-t.

1.0 TSI Ambition:

Nem rossz autó, de magamnak biztos nem vennék ilyet. Kényelmes, csendes, jó utazóautó, az ezres motor ereje is elég a mindennapokban, de egyszerűen nem jó vezetni. Nem sok hangja van, de ami igen az borzalmas, főleg alacsony fordulaton, amíg el nem éri a kétezres fordulatszámot csak egy szánalmas brekegés a válasz a gázadásra némi gyorsulás kíséretében, kétezer felett már elindul és a hangja sem olyan rossz. Rövidek a fokozatok és kicsit szűk a használható fordulatszám tartomány, ezért városban sokat kell váltani. Alapjárat közelében a forgalommal csordogálva nagyokat ránt és bólogat, a kuplung sem az igazi, városba nem való, inkább egyenletes tempónál érzi jól magát.

1.5 TSI Style:

Ez már határozottan kéne, akár saját autónak is. Azt hiszem 600eFT az 1.5-ös motor felára, de minden forintját megéri. Jól megy, keveset fogyaszt, csendes, kulturált, jó a hangja. Nincs turbólyuk, olyan vezetni, mintha egy 2.5-ös szívó lenne. 1500-as fordulattól már megindul, hosszabbak a fokozatok, mint az ezresnél, erősnek érződik. Más a váltó és a kuplung is az ezreshez képest, finoman lehet vele elindulni, a váltó feszesebb, fémesebb kapcsolási érzetű. Részterhelénél csak két henger működik, ebből annyit érezni, hogy mélyebb lesz a hangja és némi vibrációt a kormányon. (kíváncsi leszek a kettőstömegű lendkerék hogy viseli majd ezt 100ekm után). 4 decivel fogyaszt többet az ezresnél, de sokkal jobban megy.

Hibák:

- A szellőzőrendszert egyértelműen az automata klímához méretezték, azzal jól is működik, ezt kötelező beikszelni a konfigurátorban. A manuális klímával viszont katasztrófa, ott nem tudod az összes szellőzőnyílást egyszerre kinyitni, mint amit az automata klíma csinál és így kevés a légáramlás, magas fordulaton kell járatni az egyébként hangos ventilátort, hogy jöjjön be egy kis levegő.
- Erősen párásodik is az autó, rájöttem, hogy azért, mert a motor alatti takaró műanyagba felveri a kerék a vizet, elfolyni viszont nem tud, így eső után napokig egy víztócsát hordunk a motor alatt, ami párolog és a klíma is alig bírja leszedni a párát a szélvédőről. Az ablaktörlő ugrálva, nyekeregve töröl, ez elég idegesítő.
- Mindkét motor eszi az olajat, ez mondjuk nem hiba, de figyelni kell rá, 10ekm után egy litert rá kell tölteni.

Hibalista

- Semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2021
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Scala 2019

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)