A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Roomster (2006)

Roomster 1.4 Style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető

Szöveges ítélet

45 éves vagyok talán a 9. autóm.
Áthidaló válság autónak indult a vételkor, de megszerettük, egyelőre marad.(Remélem a válság nem.) Jól felszerelt style modell. Bolond, azaz poénos újkori árát azaz 4,5 milliót a P.Buda fizette ki érte, talán más meg sem vette volna ennyiért, én biztosan nem. Nekem a baráti 2.2m kellett letennem érte,36 ezer km volt benne.Hihetetlen jól fogyaszt, -igaz én nyugodtan vezetek- város 7-8L.Nem egy erőmű, de nincs vele gond a városban és az országúton is tudja tartani a 140-es tempót.Hely az óriási benne.Igazi racionális választás, persze csak 1-2 évesen szabad megvenni normális áron. Ezért a pénzért soha rosszabbat!
Nem tudok rosszat írni róla mivel nem várhatom ennyi pénzért azt amit itt leírnék...baja meg nem volt.
Mindenkinek ajánlom aki kis költségekkel üzemeltethető megbízható nem tömegautóval szeretne közlekedni.Mert nem sok jön veled szemben a városban az tutti!

Eltelt ismét pár ezer kilóméter, jönnek a tapasztalatok. Tartom a korábbi trendet és nem foglalkozom az árkategória feletti igényeimre adott skoda roomster válaszokkal. Maradnak a tények...
Az autó -mások által írt ítéletekben is olvastam- valóban néha kb. havonta két havonta egyszer "lefagy" majd újraindítás után teljesen rendben bebootol. Érdekes jelenség de a több barátomtól hallom hasonlóan a konszern autóiról 40 ezer után. A 60 ezres szervíznél kiírta a kompjútere, hogy tisztítani kell a légbeömlő torkot, ez megtörtént azóta nem áll le a motor hirtelen minden ok nélkül, eleddig legalábbis. Hát ezek a székek valóban nagyon gyengék kb. 150 km után kezd nagyon kellemetlenné válni az ülés rajtuk. Csak a sport verziót lenne szabad megvenni normális ülésekkel, megkérdeztem az importőrt, nem drága csak 750 ezer forint... : ( , német ebay-en még nincs használtan. Az a város 7-8L az bizony inkább 8L, légkondival 8,8-9L. Országúton bizony nagyon kéne a 6. de az nincs. Helyette 120-tól olyan vuvuzela búgás, hogy igazi vb fílingem lesz tőle, ez annyira zavar, hogy többnyire 120 körül járok vele, ekkor is megissza a 7 litert. A kánikulában a légkondi kompresszora igen megnehezíti a kigyorsításokat a fokozatokban, ennyit bír a kis turbó nélküli motor. A fékek télen szigorúan bekapnak induláskor az első 3 fékezésig, na ezt nehéz volt megszokni, főleg a síkos utakon. Ez korrigálandó, veszélyes hiba. Amúgy dolgozik, megy, tűri a terhelést, hihetetlen jól pakolható, praktikus, szerethető és igénytelen a skodri. 60 ezres szervíz 35 ezerből megvolt persze nem a tolvaj szakkörben (szakszervíz). Inkább buktam 3 hónap garanciát de nem vittem romlásba az autót. Változatlanul tartom a véleményem, az áráért megérte! Mindenkinek ajánlom? Nem, inkább a jobb ülésekkel és bármelyik turbó benzinessel vagy a nagyobb dízellel. Ja, azért egy öreg környezetszennyező megbízhatatlan, korszerűtlen autó helyett mindenképpen jó megoldás még válságban is! (Min.4 légzsák.)

3.fejezet Megoldások-Döbbenet
Mivel a nyári kánikulában ezerrel pörgő légkondi kompresszorral igen megnehezült szegény motor dolga azaz kb. érzetre úgy 30 lóerősre fogyott az ereje tennem kellett v.mit. A régi jól bevált módszer, szívoldalon levegőhöz juttattam szerencsétlent, sport légszűrő, és Brisk féle platina gyertyák, hogy a robbanás is optimálisabb legyen ha már több a levegő. Előzőeket már több benzines autómnál megtettem de sosem tapasztaltam ekkora frenetikus teljesítmény és nyomaték növekedést. Egyszerre lett légkondival is nyomatékosabb fürgébb az autóm. Szerintem kb 7-8 lóeró és vagy 20 Nm nyomatékkal lett több a skodri. Döbbenet, ennyit lefogott volna az a fránya papírszűrő??? Poén kedvéért betettem a 3M-es maszk porszűrójébe egy darabot, hát nem volt vicces, nem kaptam levegőt és egy percen belül leizzadtam az erölködéstől, ez nem szűrő ez légblokkoló. Kedvesem is megjegyezte, hogy fürgébb és erősebb lett az autó. Mindenkinek ajánlom ezt a megoldást, bekerülés sp.szűrő 12.000,gyertyák 9.000 Ft, megérte!
Ja,ja,ja az autó 0,5-0,7 literrel kevesebbet fogyaszt, ki is javítottam az átlagfogyasztását. Végre könnyedén megy 130-at és HALKAN!!! Még nem próbáltam ki a végét, majd. 30ezret ment ezeddig nálam hiba nélkül, azaz összesen 66ezret.
Eljött a búcsú perce...elváltunk, ő megy tovább az útján immár nélkülem. Hűséges volt odaadó. Még az árából sem vesztett sokat. Gyorsan elment. Kellemes és további törésmentes szolgálatot kívánunk Rumi! Bon voyage!

Hibalista

- Két gyenge,silány gyári fényszóró izzó cseréje. 50 ezer környékén légbeömlő tisztítás.Légbeömlő tisztítás.

Ide hordtam szervizbe

Kis műhely, nagy szaktudás, normális árak. NEM tolvaj márkaszervizesek.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 3600
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 124 E280 Következő autója? BMW 320D
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Roomster 2006 (2006)

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)