A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Roomster (2006)

Roomster 1,2 style 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Álomkék tengercsoda

Szöveges ítélet

Január elején vettem át, a típust tudatosan választottam, mivel elődje egy 1,2 Fabia volt és tudtam a motor kínálta lehetőségek párhuzamosak az elvárásaimmal. Dinamikája pontosan elég a hétköznapi forgalomkövető közlekedés megvalósításához. Versenyzéshez másik típust ajánlok a magasabb teljesítménykategóriából.Kikötésem volt a vásárlás előtt, hogy kipróbáljam az 1,2 modellt. Lehetőségem volt megkóstolni az összes benzinest, de a nagyok nem győztek meg. Azt adja amit elvárok tőle, igaz az első 1500 km még nagyon finom és visszafogott járatással telt el. Most mikor belehajlott az 1800-ba, kezdi megmutatni az erejét. Motorja már csendes és erőt sugárzó módon húz. Fogyasztása a kezdeti 8,5-ről visszaesett 7,5-re, de ez természetes és én valahol 6,5 körül várom az átlagot tőle. A style felszereltség pontosan azt adja, amit egy átlagos családi egyterűnek tudni kell, mindenapos használatra kíváló választásnak bizonyult. Magasságom ellenére kényelmesen utazik a mögöttem ülő is, a hátsó üléssor variálhatóságának köszönhetően mintha egy fotelban töltené az időt. Ez természetesen két személyre vonatkozik, mert bár három hely van kialakítva, a középső dönthető ülés jobban funkcionál mint kartámasz.
Stabilan és nyugodtan viselkedik kanyarokban, bár a szekrény dől, ez nem zavaró, mert az ülések derékmagasságban biztosan tartják a utazókat.
Fékje pontos, érintésre reagál, jól fogja a nagyobb sebességcsökkentésnél is . Az ABS-t volt lehetőségem kipróbálni, mert még opcióként sem járt hozzá téli gumi. Természetesen ez a kocsi élvezeti értékét nem befolyásolja, mert saját hatáskörben oldottam meg, az átvételt követő napon.
Összegezve a dolgot, én tudom, hogy jól választottam, mert a vásárlást megelőző próbautak és költségszámítások ( teljesítményadó, casco, stb. ) bizonyították az elméletem helyességét, miszerint az 1,2-es Roomster bőven elég bármilyen utazáshoz, viszont fenntartási költségei messze alulmaradnak egy másik modellhez képest.

Megvolt a 15000-es szervíz. Korrekt csapat dolgozott rajta, hiba semmi. Nagyon jó autó! Átlagfogyasztás 7,4-re állt be.Öt személlyel légkondival 130km/h-s utazóval fogyasztása7,2 autópályán.

Megvolt a 30000-es szervíz. Már nem a márkaszervíz kapta a megbízást, de pusztán az elborult árképzési stratégia és alkatrészáraik miatt. Egyébként jó srácok, de mindenkinél van jobb.............)))))) Kocsi király, teljesen azt adja amire vágytunk, fogyasztás tartósan 7,5 l/100 km. vegyesben. Hibalista üres, bár a hátsó rendszámtartó zörög, de a hifi elnyomja a zajt. Pollenszűrőt másodszor cseréltünk, a márkaszervizes elkezdett büdösödni, mert igaz gyári, de nem aktív szenest raknak bele. Így is drága, hát még ha azt, de ez is elérhető korrekt áron. Pusztán dícsérni tudom a kocsimat, igaz olvasok itt másoktól vad dolgokat, de nem értem, hogy ezek a problémák hogy jönnek ki. Minden darab más, igaz de valamennyire csak hasonlít pl. a fűtés, a légkondi, a világítás. Az enyémben még gyári izzók vannak, minden darab működik, persze az automata fényszóró aktiválást már két napos korában kikapcsoltam. Városon kívül napi használatban van.

Hibalista

- Mivel új autóról van szó semmi hiba, bár ezt a kijelentést a négy éves elődje is állta 80 000 km futásteljesítmény után. - Új bejegyzés: 31.000km 2 év alatt minden tökéletes, fogyasztás átlag 7,5/100 km vegyes üzemmódban. - - Kötelező szerviz megvolt 30.000-nél hiba semmi, csak olaj, szűrő, pollenszűrő csere, fék futómű gátló rendben, motor rendben, minden fűt, zenél, világít. - Nem márkaszervízben, korrekt árakon elviselhető költséget jelent.

Ide hordtam szervizbe

Csak az átvételkor látta szerelő, valószínűleg legközelebb a kötelező szervíz alkalmával lesz lehetősége. Törökbálinti Skodaszervíz és kereskedés végtelenül korrekt csapat. Sajnos az árharcot elvesztették, garancia lejárt, árak az égben. Alkatrészt, gyári beszállítói minőséget harmad árral lehet beszerezni. Nem is túl nehéz----kereső-----roomster alkatrész---------300 oldalt kihoz.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Mivel már nem garanciális kerestem egy megbízható és korrekt árakkal dolgozó gárdát. Illetve nem kerestem, az elődjét is Ők szervizelték. Javítani azt sem kellett. Temesvári, Biatorbágy------Ők a megfelelő választás minden közel lakónak! Mindenben úgy jártak el, ahogy megbeszéltük, akkor lett kész, mikor mondták, annyiba került amit előzetesen kalkuláltak ( hozzáteszem a gyári szervíz árának töredéke és nem azért mert gagyi alkatrészt tesznek bele ).

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Fabia 1,2 ECO Következő autója? egyenlőre marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Roomster 2006 (2006)

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)