A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Roomster (2006)

Roomster 1,4 16v style 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A gördülő nappali

Szöveges ítélet

A Roomster számomra jelenleg tökéletes, mivel mindazt nyújtja, amit egy kis családi autótól elvárok. A tapasztalataim : formailag nagyon tetszik, mert nem egy tucatautó, hanem van saját stílusa, ami a mai autóknál nem túl gyakori, (bár nem szép a skodától, hogy ezt az új csúnya swift külsejü fábiát Roomster orral gyártja, ezért szemből a Roomster és a Fábia között nem nagyon van különbség, de lehet hogy ez csak engem zavar). Elöl átlagos a hely, viszont (ami a lényeg) hátul hatalmas a tér, mintha tényleg egy nappalit varázsoltak volna oda, és a hatalmas hátsó oldalablakoknak hála nagyszarü a kilátás, és ez számomra fontos tényező, mert a kislányom szuperül kilát, és így mégjobban élvezi a kilátást. A belső tér műanyagokkal böven ellátott, igaz azon részek amelyekkel fizikai kapcsolata is van az embernek, azok puha minőségi műanyagok, de a többi műanyag az bizony a kopogos fajta. Ami nagyon bosszantó (lehet csak számomra), hogy odáig fajult a skoda gyár, hogy vízhőfokmérő egyáltalán nics a műszerfalon, és a benzinszintet is csak egy digitális kijelző mutatja. Azért ennyi pénzért szerintem nem lenne luxus, egy korrekt benzinszintjelző, és egy vízhőfokmérő. A gyári magnót kihagytam, mert horror áron nyújt átlag alattit, viszont a gyári 8 hangszóró egy teljesen alap sony fejegységgel meglepően tisztességes hangot ad. Asebváltó egész jó, bárvéleményem szerint autópályán jó lenne egy 6. gang. A motor 1,4-es 16 szelepes ez esetben 86 lóerős, ami városban elegendő, esetleg autópályán is, ha az ember türelmes, mert a kis motor 100-nál pörög 3000-et, és 140-nél van olyan 4000-nél, ha ezt a 140-et tartja az ember akkor még reális a fogyasztás, e felett azonban igen megnő, mivel sokta járok vele vidékre, főleg autópályán, én nem mindíg bírom ki, hogy csak ennyivel menjek, a 160-at még könnyen tartja, a fogyasztás ilyenkor 9 liter környéke, a véga az 180 felett van egy picivel, de azt már nem igazán szereti, és elég hangos is, mivel nem éppen egy Cw érték bajnok. Rendeltem bele, asztalt a hátsó ülések közé( ez úgy néz ki, hogy a középső ülés hátulját lehajtja az ember, és oda van szerelve egy ilyen műanyag konzol, ami pohártartót, és könyöklőt is magába foglal). A hátsó ülések egyébként szuperek,előre hátra állíthatóak, ill a támlájuk is több fokozatban állítható, és egyenként is kiszedhetők, negatívum, hogy elég nehezek, tehát gyengébb fizikumu hölgyeknek, nem könnyű ki-be pakolgatni az üléseket. Rendeltem bele rakodássegítő csomagot, ami a gyakorlatban különböző(amúgy hasznos) kis kampókból, és pöckökből áll, amik a csomagtartó különböző pontjain vannak, így megkönnyítve a csomagok esetleges rögzítését. Rendeltem tetőlécet rá, ezt gondolom nem érdemes külön magyarázni. A fényszórói szépek, és ha tiszta az üvegük, akkor remekül világítanak, de ha egy kis kosz kerül rá akkor már nem az útra vetití a fényt, hanem az üvegen lévő piszokra, és felére csökken a hatásfoka, tehát mindenképp érdemes fényszórómosot venni rá, én most gondolkodom valamilyen utólagos megoldáson. A gyár 195/55/R15-ös Bridgestone turanza gumikkal adta, amielöször nagyon tetszett, de eza z a méret ami aátlag másfélszer többe kerül, mint mondjuk ugyanez csak /60, vagy /65-ben, ez is negatívum szerintem, és akkor még a H(210km/h) sebességindex létjogosutlságát sem igazán értem, de ez tulajdonképp apróság. Jópofa a bicskakulcs amit adtak hozzá, ez is egy apró részlet a minőségi benyomáshoz. Szóval, aki reális áron szeretne venni egy kis családi autót, az mindenképp jól jár a Roomsterrel,de a szörnyű 1,2-es motort el kell felejteni, és ha valaki sokat jár autópályán, annak mindenképp az 1,6-ost érdemes venni, vagy az 1.9-es dízelt, de az mondjuk iszonyat drága. ROOMSTER FOREVER... :)

Hibalista

- Eddig semmi, azért ez nem is rossz...

Ide hordtam szervizbe

Azt a két olajcserét ami volt eddig, azt magam végeztem, mert aránytalanul drága a szakszervízben, és nem vagyok meggyőzve, hogy ténylegesen le is cserélik az olajat, mert voltak bizonyos rossz tapasztalataim...Az olajszűrőt 1000 ft-os áron, a shell helix olajat 3500-5000 ft-ig lehet megvenni, maga az olajcsere, egy jó fél óra alatt megvan, de csak azért tart eddig is, mert le kell bontani a motorvédő burkolatot a kocsi aljáról (torx fejes csavar), és mert elég nagy a zsúfoltság az olajszűrő körül...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 18
Megbízhatóság (8) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? fabia Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Roomster 2006 (2006)

További ítéletek (47 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)