King of the ´80
Szöveges ítélet
Nyugatit szerettem volna,de az nemjött össze.
Éppen ezért vlmi olyat kerestem amit megtudunk otthon is bütykölni,javítgatni-s természetesen legyen hozzá
alkatrész.
A Rapid mellett döntöttem,mivel a imént fölsorolt tulajdonságoknak mind megfelelt,rááadásul pár nap alatt beleszerettem a formájába.
Sikerül is elcsípni egy kivételes állapotban lévőt.
tehát:
-Aránylag csendesen fut
-Utazója 95-100kmh-ilyenkor nem eszik 5.5l többet,városban 9-9,5,de meg kell hagyni tempósan járkáltam fele.
-Könnyen kormányozható-nem tévedek ha egy szervóhoz hasonlítom,ugyebár nagyon könnyű az eleje,
sajnos megvan a hátránya is,135-fölött kezd úszni
-Fűtés gyengécske
-Hidegen könnyen lefullad,nagymértékben csökken a teljesítménye
-Bizonyos fordulatszámon rezonálnak egyes alkatrészek(motort védő lemezek,váltókar
-2800-3000rpm nél éled a motor,5500-6000 ig taposható
-4-es kb.140kmh,5-ös 160kmh(nem autópályán!!!
-0-100 14sec körül,nincs tuning
-Meglepően jó első utések
Összefoglalónak talán annyi h szeretnivaló,aránylag ritka,s teljesítményben nemkell szégyenkeznie a mai 1,1-1.3-asok előtt.
Hibalista
- Lendítőkerék csere-a fogazat le volt kopva(lendítőkerék-1500ft,kuplungcsapágy 1200ft,munka 8000ft
- A motornál lévő gumicsövek cseréje(elöregedés, hűtöfolyadék szivárgás(3000ft
- Fűtési gondok-sokszor került levegő a rendszerbe-langyosat fújt(légtelenítés,tesó
- A bal első keréknél kikopott a csapágy-kotyogás(1500ft
-
Ide hordtam szervizbe
Sokan értenek hozzá,egyszerű a javítása,karbantartása
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Fiat punto 2 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |