Ha nincs pénzed Porsche-ra, vegyél Skoda Rapidot!
Szöveges ítélet
2006 júniusában vettem Angliában, az E-bayen volt meghírdetve. A típus igazi értéke a ritkasága, ebből a verzióból csak kb. 400-500db-ot gyártott a Skoda a Kvasiny-i üzemében, kizárólag angol és osztrák exportra. Egy Bendix típusú központi befecskendezővel és egy 3 utas Walker katalizátorral van szerelve. Gyári extrákkal is elhalmozták, export modell lévén van benne napfénytető, ami gyári rádióantenna is egyben, könnyűfém felni, sportülés, dupla ködlámpa, magnósrádió, ablaktörlő intervallumkapcsoló, piperetükör az utasoldali napellenzőben. Ezek egy széria (pl. magyar piacra szánt) faros Skodában nem megtalálhatóak. Az RiC rövidítés a Rapid Injection Coupe szavakat jelenti. Motorja 56 lóerős, ez található meg a Skoda Favorit 135-ben is, bár ott injektor nélkül. Az autó kíválóan megy, ezzel nem kis meglepetést okozva a lomha-faroshoz szokott autóstársaknak. Végsebessége 160km/h körül alakul, de nem ez a legfontosabb dolog benne. A formája, ami igazán megfogja az embert, igazi Porsche érzést biztosít, ezt tetézi a hátsókerékhajtás varázsa. Az én autóm 1990-es évjáratú, és csak 1992-ben helyezték forgalomba. Egy igazi hobbiautó, sajnálnám a hétköznapokon használni, így csak napfényes, úri napokon jön ki garázsából. Köszönjük Skoda ezt a csodás remekművet!
Hibalista
- Kuplung főmunkahenger
Ide hordtam szervizbe
Bosch, Esztergom-kertváros
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 104000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 300 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Megane | Következő autója? | BMW 330d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
