Cseh csoda porsche
Szöveges ítélet
Imádtam!
Szériában vége 180 felett volt(eddig mér az óra).
100-nál 2000-et forgott 5.-ben.
Lehetett takarékoskodni is vele:4,8l/100km
Olaj gyárilag 0,4l/1000km.
Átalakított szelepvezet?kkel:0.
Lada 1500 biztos volt a dolgában, de veszített egy rekesz sört.
Ezt az autót autópályára tervezték !
120-nál nyugodtan 4.-be vissza lehetett rakni, olyan hosszú fokozatai voltak.
Eleje hamar kitört , megoldás: csak elöl kifordított felni.
Hátulja meglep?en stabil.
Els? négydugattyús nyergek nem úszóágyazásúak; bikák.
Nem forralta a vizet.
Virgonc kis gép volt.
A Favoritot ilyen autóval kisérték , amikor országúton tesztelték a csehek.
Ha megálltam valahol, a két els? kérdés ez volt:
-ez skoda ?
-mennyiért adod el ?
Imádtam.Imádtam.Imádtam.
Hibalista
- hengerfejrepedéssel vettem, kaptam vele egy zsír újat, csere
- fékek:felújításuk kb.3500 Ft.
- kuplung-f?henger:1400 Ft.
- megszakító, gyertya.
-
Ide hordtam szervizbe
Jómagam
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Aleko 1.5 | Következő autója? | VW passat 1.6 D |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
