A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Rapid (2012)

Rapid 1.2TSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vegyes érzelmek.

Szöveges ítélet

Összességében az autó megfelel az elvárásoknak, újan vettük, de azért kicsit többet reméltem.
A szélzaj egy országúti, vagy autópályás tempónál már zavaró.
A fűtés katasztrófa, illetve inkább digitális. Vagy hideget fúj, vagy megsülünk. Köztes állapotot beállítani lehetetlen küldetés, valószínűleg a pocsék szigetelés húzza ki a langyos fokozatot a listáról.
Az elektromos ablakok működtetésekor a világítás fényereje rendesen lecsökken, éjszaka nem ajánlatos az ablakokkal játszadozni.
Az első szélvédő nagyon párásodik. Oka egyelőre ismeretlen, talán a gyenge szigetelés...
Amivel viszont nagyon elégedett vagyok, az a fogyasztása. Jelenleg 5.2 l/100km az átlag, de hosszú távon már volt 4.6 is.
A csomagtartó mérete is megfelelő, elnyeli a szerszámokat, de még mellé fér a családi nagy bevásárlás gyerekestül, asszonyostul.
Vegyes érzelmeim vannak az autóval kapcsolatban. Egyik oldalon ott a rengeteg apró bosszantó hiba, másrészről viszont teljesen használható, szerethető autó. Mégiscsak életem első új autója. Bár az előző autóimmal összesen nem voltam ennyit szervizben, mint ezzel a 3 év alatt.
3 millió körül tényleg egy használható és jó ár/érték arányú autó lenne, de azért 5 millát nem ért meg szerintem.
Legközelebb már nem biztos, hogy Skodát választok.

Hibalista

- Már átvétel után adódott egy apró probléma, ugyanis a hátsó szélvédő beázott egy ragasztóhiba miatt. Az első mosásnál vettem észre, hogy folyik a víz az ablakon, de belülről... A szerviz ezt a hibát (és az ezután következőeket is, hahaha...) gyorsan és hatékonyan elhárította. - 40000km megtétele után lekopott a sebességváltó gombjáról az elvileg bőr bevonat. Csere. Persze a kormányon semmi karcolás, pedig azt gyakrabban fogdossa az ember. - 70000 környékén az első futóműből fura zajok jöttek. Stabilizátor szilentek cseréje után elmúlt. Ja és megint lekopott a sebváltó gombról a bőr... Csere. - 90000 környékén jöttek elő a különböző zörejek a hátsó futóműből is. Szerencsére csak a bal hátsó gumi volt kagylósra kopva, de az oka egyelőre ismeretlen. Gumi lecserélve, azóta minden rendben. - 100000-nél ismét ki kellett cserélni a sebváltó gombot, mert hát az a fránya "bőr" megint jobb helyet talált magának... - Mindkét első ajtó borítása idegesítően zörög, ha kicsit hangosabban hallgatok zenét (13-14-es fokozat, ami még közepes hangerőnek mondható). Azt hiszem, ezt magamnak megoldom némi rezgéselnyelő anyag használatával. Mondjuk a Swing rádió sem egy high-end cucc, az is cserélve lesz a hangszórókkal együtt. :) - A kédergumik halálát okoztam azzal, hogy gumiápolóval kezeltem őket. De hát mi a jó franccal kellett volna??? Természetesen elkezdtek nyiszogni. Még szép, hogy erre nem vonatkozik a garancia! Javító készlet (teflon lötyi) 18.000.- +ÁFA (10ml). Meg még mit nem! Fél évente átkezelem teflon spray-el (1.500.-, ami elég lesz vagy 10 évre), jobb, mint újkorában! Bár közben kiszakadt a vezető oldali, így az cserélve lesz. - A könyöklő fedele is megadta magát, letörtek a műanyag zsanérok. Próbáltam műanyagossal megjavíttatni, de megint letörtek, úgyhogy csere. A gari erre sem vonatkozik persze... Természetesen csak egyben lehet kapni, 40.000.-!? Kínai webshopban 4.000.-, ingyen postával... ;) - Néha kiég 1-1 tompított izzó, pedig a nappali menetfény megléte miatt csak éjszaka van használva. - - Update: 2016.12.11. - - Egyszer csak fura csörgést lehetett hallani hideg indításnál a motor felől. - Irány a szerviz... Hát ahogy sejtettem, a vezérműlánc feszítő patronja adta meg magát. Szép... Csere. - Nem sokkal ezután az első futóműből ismét előjött a nyiszogás. Talán ismét a szilentek? A szervizben befújták zsír spray-vel. Mi????? Jelzem, ezeket már egyszer kicserélték. Aszongya: gyári utasítás ezeket megzsírozni. Akkor eddig miért nem zsírozták soha? És meddig fog ez kitartani? 4 napig tartott a zsírzás hatása... Kezdem elveszteni a türelmem! - Nem azért vettem új autót, hogy állandóan a szervizt látogassam!!! - Az előző autóimmal összesen nem voltam ennyit szervizben, mint ezzel. - Arról már nem is merek szólni, hogy tegnapelőtt délelőtt leparkoltam a ház elé és tegnap este nem indult be az autó. Lemerült az akku. A ku.........!!! - 2 éves autó? Pfffff...... Még szerencse, hogy a szomszédom pont akkor ért haza és van bikakábelem. - - Magnó csere projekt: - Végre kidobhattam a Swing rádiót és beépítettem egy kifejezetten Skodához való, 9"-os Androidos csodakütyüt. Kínai létére meglepően jobban szól a gyári hangszórókkal, mint az előző! - - Megkímélt, rendszeresen karban tartott, keveset futott, nem dohányzó Skoda Rapid eladó... - - Update 2017.07.21.: - - A sebességváltó gombja ismét cserére szorul, lekopott a bőr. A kormányon még mindig nem látszik semmilyen kopás. - Az első szélvédő találkozott egy nagyobb kaviccsal,így kicserélték. Azóta a parkolójegyet nem tartja meg a nagyon clever tartója. - A vezérműlánc feszítő patronja valószínűleg ismét halott, ugyanis megint csörög hidegen, indításkor. Vihetem a szervizbe. - Vásároltam hozzá egy tolatókamerát, amit a kedves szervizesek miatt lehet cserélni. Egy baleset után cserélték a csomagtérajtót, de a kamera kábelét nem rakták normálisan vissza, megtört valahol... - Feltűnt még, hogy az ajtók belső műanyag borításai egyre karcosabbak. Nem valami biztató... - Az első szélvédő párásodásának oka továbbra is ismeretlen.

Ide hordtam szervizbe

Autó-Körös Kft, Békéscsaba, mivel "garanciális". Még...A szerviz hozzáállásával nincs baj, kedvesek, szinte azonnal orvosolták, amit lehetett, de a kötelező szervizek árazásával nagyon el vannak szállva...Ez nem feltétlenül az ö hibájuk, de irreálisan magasak az anyagárak!Pollenszűrő 12.000.-??? 1.500.- aktív szenes az autósboltban, kedvezmény nélkül...Olaj és olajszűrő csere 38.000.-??? 16.000.- a gyári longlife olajjal együtt az olajszűrő (Castrol Edge olaj és Tecneco szűrő) és egy leeresztő csavar... Bosszantó, na.Persze ez nálam duplán szívás, mert nem bízom a 30000km-es szervizperiódusban és 15000-ként cseréltetem az olajat.Ha törik az autó, ezt a szervizt nem ajánlom. Lassan dolgoznak és nem túl jól... 3,5 hétig volt ott a kocsi, és nem vagyok megelégedve az eredménnyel...

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Vectra Következő autója? Model S P100D
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Rapid 2012 (2013)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)