A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Rapid (2012)

Rapid Family 1.0 TSI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Racionális négykerekű

Szöveges ítélet

Eljött az idő, hogy új autót vegyek. Nem úgy újat, hogy szalonautót, hanem, hogy egy újabbat. Végül a sok keresgélés, táblázatban számolgatás és racionális indokok hadának nyomása alatt úgy döntöttem, hogy eljött az ideje, hogy mégis egy null kmes vasat hozzak el. Ennek az alábbiak az okai:
1. 2019-ben 4,5 millió volt az autó ára úgy, hogy ebből 0,5 millió extra volt az alapfelszereltségen felül. Sedan, erősebb motor, hatos váltóval.
2. Négy év garancia vonatkozik rá, ami alatt bár márkaszervízben kell szervizeltetni, de manapság ez nem feltétlenül irreálisan drágább, mint egy megbízható független műhely.
3. Három év után azt látom, hogy a használtpiaci ára nagyjából megegyezik az újkori árával. Persze ez nem azt jelenti, hogy ha eladom, akkor tudok belőle bármi mást venni, mert elszálltak az árak, de mint használati tárgy, jól tartja az értékét.
4. Benzines, ami annyit fogyaszt, mint egy diesel. Legalábbis a katalógus adatok és a spritmonitor adatai szerint.

Tehát három éve megvettem. Azóta használom. Lett covid, így fele annyit megyek vele. Szervízbe csak kötelezőre viszem, ami teljesen elfogadható árban mozog. Ezen kívül volt egy cascos szélvédőcsere, természetesen gyárira és egy fejegység csere garanciában.

Ami elmondható az autóról, hogy borzasztóan unalmas. Igazi használati eszköz, amiben minden úgy van kialakítva, hogy éppen kielégítse az igényeidet, de semmiben sem nyújt extrát. Jól néz ki, de tucatautó, szép a beltere, amíg nem fogdosod, kényelmes is meg nem is, sportos is akar lenni, de inkább ügyetlen. Ami meglepő, hogy tényleg nevetségesen keveset fogyaszt. 5-6 liter között simán beéri szinte bármilyen körülmények között. A három hengeres hang pedig egyáltalán nem borzasztó. Hozzátenném, Sedanról beszélünk és a csomagtere jobb, mint bármelyik ezelőtti autómé. 530 liter és ugye 5. ajtó a praktikum jegyében. Ha hűtőt nem akarsz benne vinni, akkor van olyan jó, mint egy kombi.

A jelenlegi autóárak mellett szerintem megtartom még jó pár évig. Viszont kell mellé valami autószerű autó. Mondjuk egy W202 C43 AMG :)

Hibalista

- Gyári fejegység, függőleges pixelcsík kiment, gariban cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2019
Kényelem (5) Használati időtartam év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? V50 2.0D Momentum Következő autója? W202 C43 AMG
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Rapid 2012 (2013)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)