Mindent a szemnek és a lábnak
Szöveges ítélet
Kettes Octáviából ültem át a Rapidba. A megvásárlását komoly dilemma előzte meg, hiszen két-háromszázezer plusszal Octaviát is vehettem volna. Ez a hetedik Skodám, mondhatni márkahű vagyok, azonban eddigi modelleknél általános hiba volt, hogy az autók alul motorizáltak lettek, most nem akartam ezt a hibát elkövetni, így igen kettősek az érzéseim. A motor (110LE) számomra szokatlan, és örömteli módon dinamikussá teszi az autót, a hatfokozatú váltóval pedig a fogyasztása is igen kedvező. A karosszéria mutatós, azt mondják, akkor választottál jó autót, ha visszanézel rá a parkolóban, amikor ott hagyod valahol. A beltér modern, a "Goal" változat kellően felszerelt, imádom, de mégis a spórolás érezhető rajta. A beltér anyagai olcsóak, de csak tapintásra. A kapcsolók, különösen a fűtés, szellőzés gombjai gagyi szinten lettek megcsinálva. A hangszigetelés is kíván egy kis kritikát, hátul ülve dübörög a futómű, a motor hangja is tolakodó lesz gyorsításkor, ha dinamikusan autózunk, ezeken a helyeken érezhető a németes spórolás. Az ajánlott 30000km-es olajcsere helyett 15000-ként viszem olajcserére, a szervízköltségek elviselhetőek, az előző Octáviához képest rengeteget spórolok az üzemanyagon.
Hibalista
- Semmi probléma nem volt az autóval.
Ide hordtam szervizbe
Kévés-autó Soltvadkert
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Octavia II | Következő autója? | Karoq |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.4/10) |
