A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Rapid (2012)

Rapid 1.6 Cr tdi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ipari hulladék

Szöveges ítélet

Az elején leszögezném, hogy céges autónak kaptam (eszembe nem jutna magamnak ilyen ipari hulladékot venni). A cég agymenése, hogy “ratyidot” vásárol, amire sok céges autóval ellentétben vigyázok. Ezek alapján jöjjön a fekete leves:
S*ZAR! MEG NE VEDD:

Belső: sportüléses változat, telén a tűzre gyújtósnak jó lenne, beállítani nem lehet, sehogy sem kényelmes. Kb. 30 perc után zsibbadok és fáj mindenem, gerinctámasz nem létezik. A könyöklő annyira puha, mint a zsalukő, így a kezed sem tudod pihentetni, de a térded be tudod b*szni a műszerfalba, mert hely az ott sincs.
Minden rideg, nyiszog, zörög... 1db értelmes tároló van a kocsiban összesen (ajtó).
A klimapanel önálló életet él, hol 1, 2 vagy 3as fokozatba kapcsol. Télen -10ben a lábad fix lefagy, mert a padló annyire szigetelt, mint egy tescos sátor. Az ülésfűtés legalább jó!

Pozitívum is van, de nem sok: navis fejegység usb-vel, korrekt hangzással és ha már hánynod kell, hogy ebben ülsz le tudod öblíteni a torkod az ajtó rekeszben elférő 1.5l-es üdítővel. A multikormány kényelmes fogású.
Xenon fényszóró jól világít szerencsére, az usb-n felül kb. az egyetlen értelmes extra benne. Bocs, esőszenzor is van!

A karosszéria annyira erős, ha becsapod az ajtót a tükör majdnem leesik. Apropó... a fényezés a sárvédő tetején, az első lökhárítón magától leválik... NO COMMENT!
A futómű tiszteli a kanyarokat, mert úgy libeg, hogy kirepülsz belőle, az autópálya diletációknál ugyanez. Könnyen tengeri beteg lehetsz, ha nem bírod a limbózást, ahány Rapidban ültem minden ilyen volt.

Menetteljesítmény? Szerintem ez extrás lehet, mert ebbe nincs. 100-ról előzni 3miatyánkkal lehet, cserébe kapsz menetzajt. A kihangosítót emiatt felejtsd el vagy szeress teli torokból kiabálni.
A tank is alulméretezett, ezért ezzel is foglalkozhatsz, ha sokat utazol.

Fogyasztás: 145-el pályán 6.5l, 90-el vagy városban 4.5l, ami szerintem korrekt.
Motorikusan kiölhetetlen, az olajat nem eszi, csak a vizet csipegeti. Műszaki meghibásodás a vízpumpán kívül nem volt.

Hogy utálom e? Igen, a baltát belevágnám és még ronda is.

Hibalista

- Vízpumpa - lengéscsillapító, motor-váltótartó bakok (igaz ez kopóalkatrész)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2015
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Rapid 2012 (2013)

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)