A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Rapid (2012)

Rapid Spaceback 1.6 CR TDI 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

El Rapido! :)

Szöveges ítélet

Kifutotta magát a cégnél az előző autó (VW Golf), így hát nézni kellett valami újat. 3 évre, kb 120-150 000 futásra. Kis híján Yaris 1.4 D4D 90LE lett, de aztán a Rapidra esett a választás, ami magánéleti szempontból főleg megérte.
Nagyon sok autót nézegettünk, Auris, Astra, Civic, Mazda3, Golf, Yaris, de vagy 6M volt a lealkudott, flottakedvezményes ár, vagy több, vagy épp nem volt rendes felszereltséggel elérhető.
Az a baj Magyarországon, hogy nem tudnak autót bemutatni, a válasz a legtöbb helyen az, hogy ezzel a felszereltséggel sajnos nincs bent autónk, kint van a központi raktárban, onnan csak akkor tudjuk elhozni, ha kifizette.....
1.6 CR TDI, 105 LE, 250 Nm, mindez 1175 kg önsúlyra.
Ülésfűtés, manuális klíma (ezt már bánom kicsit), tempomat, fűthető tükrök. Az extralista ennyi.
Én vettem át az autót 5.6 km-rel a Skoda Mentestől, és azóta is csak én használtam.
Utólag hiányolom belőle az USB csatlakozást, és egy kényelmesebb ülést, nekem alacsony a háttámlája (és ezt itt, népítéleten másik "tesókocsi" használója is említi).
Üzletkötői autó, tehát viszonylag sokat megyünk Budapesten és vidéki városokba, érződik azért rajta, hogy nem lehet jobb, mint egy VW. A zajszigetelés az, amit kispóroltak az autóból, egy cseppnyi prémium érzet sincs meg, tényleg hangos, pláne egy Golfhoz képest (de olcsóbb is 1.5M Forinttal), ennyiért meg elhallgatja az ember a zajt.... De erről majd később :)
Menni megy, hátsó lábtér hatalmas, csomagtér is teljesen korrekt, egy-két kiegészítővel nagyon jól pakolható.
A saját autóm egy F Astra volt, mielőtt ezt megkaptam, jobban megy (C14 SE 82LE volt), ez nem meglepő, viszont az úttartása nem olyan feszes, mint a zzAstrának. A fékek vállalhatók a Skodán, elől-hátul tárcsafék, elől 288-as tárcsával.
Gyárilag Nexen Nblue HD gumival kaptam, hát én még ennyire zajos gumit nem b?sztam, ez valami hihetetlen, én nyáriban Uniroyal párti vagyok, az Astrán Rainexpert van, meg se nyikkan, vagy ha igen, ott már nincs tapadás. Ez meg állandóan vonyít...
Fogyasztás 5 körül, sok várossal is. Tempomat 140 (fordulat kb 2500-on)+klíma+2személy vidékre utazásnál, 4.8-5 l, teljesen korrekt.
Ez 5 000 km után, én nagyon szeretem, jó kis kocsi, 4 500 000 Ft alatt volt, ennyiért új autót, jobbat nem találhattunk volna.
Folytatjuk....... :)

Update 1.: Megvan az első sérülés, valahol egy parkolóban meg lett picit húzva a bal eleje, és pont úgy ütötte meg a bal első lökhárítót, hogy egy ponton lepattant a festék, így az javításra szorul. :-( Közben 6350 km-nél járunk, még mindig semmi hiba. Bár egyre zavaróbb, hogy az elektromos ablakok nem automaták, csak a vezetőoldali, az is lefelé.

Update 2.: Elcsaptam egy labradort, kb 50-nel, szerencsétlen a bokrokból belépett elém. Behorpadt az első lökös a ködlámpa felett, eltört pár műanyag pöcök így hangyányit csálén áll a ködlámpa, a körülötte lévő rács, és az első lökös, de nem észrevehető. Lehetne rosszabb is....
Korábban azt írtam, amennyivel olcsóbb a Golfnál, annyiért elhallgatja az ember a zajt. Nos, ha sokat megy az ember egy nap (van, amikor 700 km-t is vezetek), akkor nap végére már mindent megadnék egy kis csendért.

Update 3.: Jött a taknyos idő, és éppen hogy belecsúsztam egy másik kocsiba, a kár minimális, mocitető alja picit behajlott, kézzel vissza lehetett hajtani csak lepattant a festék, valamint a bal első lámpa felfogató pontja tört el, kiugrott a helyéről, így az majd cserés lesz, de működik. Rendszámkeretnek annyi, lökhárító teljesen ép, a másikban semmi kár.
Casco van, szóval szervizben meg lesz csináltatva.
Téligumi van, Yokohama V905, használható (és csendesebb, mint a nyári).

Hibalista

- Még semmi. :)

Ide hordtam szervizbe

Skoda Mentes és Társai Kft. Kispesten az Attila úton, itt is vettük az autót.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (6) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 26500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Golf Következő autója? Octavia
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Rapid 2012 (2013)

További ítéletek (18 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)