5perc hokiba a Rapid terve is belefért
Szöveges ítélet
Sziasztok.
Csatlakoznék társaimhoz akik szerint a Rapid egy ipari hulladék.
Szerény véleményem nem egy autós újságíróéval hasonlítható,én csak egy mezei B jogsi oktató vagyok külföldön,ahol bizonyos feltételek megléte után a diák vezethet saját/apucianyuci autót és én mögötte ülve nézhetem,mennyire kész a vizsgára.
Szóval seggeltem már több 100 autóban,a Rapid a hulladékkategória felső pereménél van,ezt több ezer óra gyakorlati oktatás után több száz autóban ülve ÁLLÍTOM.
Nem kérem,hogy elfogadd a véleményemet,de jogom van hozzá. Ha nem tetszik,írd fel egy papírra és küldd el a Mikulásnak.
Miután ezt a pár apróságot leszögeztünk,jöhet a vélemény.
Érdemes elolvasni, 28 éves "suhanc" írta ezt a véleményt,tegyétek el valami kabaréba nagyot fog szólni,ez bizony TOP1 Rapid vélemény lesz, elgépelési vagy ostobán leírt szavak miatt felelősséget nem vállalok,ne is kössetek bele, fejlődésem egy korai szakaszában elhagytam ezt a rüh országot, 8 éve Ausztria területén élek és ott rontom a levegőt jó pénzért.
Kényelem 0. Haver... Rapid.. Örülj hogy nem a padlólemezen kell guggolni vagy fetrengeni. Ez azért szánalom,mert ennyi pénzért más gyártó tudott rendes ülést a segged alá rakni. Mondjuk még mindig jobb a Rapid Monte Carlo ülése,mint az A4 b8 gyári ülése,googlezzel rá és nem kell igazad adnod mert tudom,hogy igazam van :D ..
Úttartás 0. Pattogsz az úton, a szél pedig le is terel róla.(1500 eurós KW ültetést rakott az előző tulaj alá,utána úttartás maradt 0,de legalább a magyar kráterek az útba ágyazódva szétbaszták az autó hasát miatta,vityának szóljon már valaki hogy ez itt miezmár.
Tapadás: Hankook 215/55 R16: leesel az útról az autó alatt nincs futómű,mehetsz te technocolrapidozott gumikkal is,ha billeg a kocsi,le fogsz repülni az útról.
Kanyarodás: Kössed be magadat mert leesel az ülésről,billeg az egész kocsi,életveszély hazánk útjain.. Lehet pofázni,hogy ez csak egy Rapid.. Gyerekek a Ford Fiesta ez a kategória,annak olyan futóműve van,hogy nemhogy a Rapid ,de talán még az Octavia tulajok is kussolhatnak. Nem kell ezen felháborodni,menj el egy kereskedésbe,próbáld ki a Fiestát és miután szembesültél,hogy nem hazudtam,üljél bele az Octaviadba vagy a Rapidodba,essél le az útról hazáig, Pacsi
Megjelenés: 5-6
Mondjuk annyira nem csúnya.. Olyan Skodásan semmilyen,nem bánt de attól függetlenül ocsmányul rút,de jobb mint a busz kategória csak a haverok ne lássanak benne.
Az RS Octavia nem szar,de ki vesz annyiért Skodát,Annyiért felszerelt A4-et lehet kapni. Azért a szomszéd lássa már,hogy okosan szórod a pénzt..
Megbízhatóság: 0
Az 1.6 CR dízel a tényleg világból kimegy és 4litert eszik,sőt ha nem lövöd neki 3,5. Tökéletes nyuggerautó. De ha haladsz vele sima 5,5-6 liter,semmilyen élvezetet nem ad mellé, 0-100 igen.
Mindig kell valamit rajta csináltatni. Akkor 6-7 milliós kocsi volt az én felszereltségemmel.. Az pedig retek sok ezért a retekért.
Élvezeti faktor: Kiszállni meg nézni ahogy eladod az autót azt lehet élvezni.
Klíma -1
nem bírja lehűteni az autót. Alul van méretezve,akárki akármit mond. 24-25fokig kellemesen lehűti a kocsit,onnantól ablak le.Hiába töltögeted meg nézeted meg,nem szökik semmi belőle,szimplán gyenge ennyi pénzért. Akkora légbeölmő vagy mi az van rajta mint egy macisajt embert. Hát az mi? Szerinted annak van akkora kapacitása,hogy lehűtse a kocsit..? Ne legyél hülye mint én.
És innen jöhet a móka..
Aki Rapidot vesz AZ VIGYE EL AZ ENYÉMET A FRANCBA
2015-ös Rapid 1.6 CR dízel, 2023 Augusztusában vettem,nincs 1 éve nálam.
Eddig semmi baja nem volt,az utóbbi 5-6 hónapban kezdett el rendszeresen szivatni. Amikor valaki jön,megnézi esetleg vezeti,esküszöm direkt bedob valami hibát,hogy véletlenül se tudjam eladni.
Hogy megértsétek miről beszélek, itt van az utóbbi három eladási kísérlet,amit maga az autó szabotált.
Tényleg kezd az idegeimre menni az autó,nem létezik,hogy "semmi" baja,de vevők előtt mindig szégyenkeznem kell miatta..
1,Múlthét hétfőn volt rá egy jelentkező este 18:00-kor. Semmi baja nem volt az autónak. Semmiből az autópályán tempomat 120 közben elkezdett extrém módon remegni, ütött a gázra/fékre a végén nem volt ereje, elúszott miatta a vevő,diagon a kiolvasott hibák száma 0,azóta sincs semmi baja. (nem,nem regenerált)
2,Volt amikor a vevő kért előre egy állapotfelmérést az autóra,aznap mikor jött volna, reggel meg lett csinálva. Délután 13:00-ra volt megbeszélve,hogy megnézi és mikor hívott,hogy elindult, pár percre rá a parkolóban ALAPJÁRATON dobta ki a szájbavert Rapid azt a rohadt Motor check lámpát,ami magától eltűnt még AZNAP valahogy este 11 felé és természetesen diagon semmi gondja nem volt az autónak,még eltárolva sem. Ez hogy lehet..?
3,Egyszer hideg motorral megnézték, akkor úgy kalapált a motor,rendes szégyenérzetem volt,hogy eljött megnézni és ez fogadja a vevőt,holott életében ilyet nem csinált az autó. Azóta sem produkált de még csak hasonlót sem ez a "csoda"
Ilyen és ehhez hasonló szarságaival akaszt alám,amikor szeretném eladni. Ez már tényleg nem lehet véletlen,én ilyet még nem láttam de hasonlót sem hallottam.
Odáig jutottunk,hogy gyomorgörcsöm van miatta amikor hívnak,hogy megnéznék.
De a poén része az egésznek,hogy diagon mindig mindene "hibátlan",teszteken is tökéletes, mindig tökéletes minden mért értéke az autónak,semmi nem kalapál vagy csörög amikor valaki másnál van,megy dudál fütyül kávét is főz,felmos és kitereget,elmosogat, amíg nem én vagy egy érdeklődő vezeti,olyankor megszállja valami és elüldöz mindenkit.
A szerelők nem találnak soha semmit, SKODA kereskedés is megnézte az már autót,egyedül az alja kezd felületi rozsdálni, egyrészt mert Osztrák autó,másrészt budilemez szint az alváza szerencsétlennek,ezt leszámítva szerintük is hibátlan.
Mégis tökéletes harmóniával rühelljük egymást,napról napra egyre jobban,de egyszer megunom és felgyújtom a picsába vagy olyan bukóval eladom,hogy elájulok amikor átveszem érte a pénzt.
Már ott tartok,hogy beadom a derekam és odaadom az egyik kereskedőnek 4-5 ezer euróért csak vigye francba,de csakis exportra,hogy ne is tudja újra a nyakamra sózni ezt a szart,de 3 millióba adják a fapados szarokat,amiket a nyuggerek habozás nélkül vesznek 250 meg 300 ezer km-el és nem is értem az Istenre esküszöm én meg a csúcsfelszerelt Monte Carlo Rapidot 2,5 misibe (piaci ár legalja) sem tudom eladni,aztán 161 ezer van benne. Istenem a sok marha de tényleg.
Bár logikus, ők már életük végéig gurulnak az autóval. 300 ezer km 3 hengeres motor nem fogja túlélni a 70-75+os vevőjét,ezért a pokolra fogok jutni,de Isten a tanúm hogy most igazat szóltam,tényleg az a vevőosztálya nekik.. vagy inkább 50+.. Sokkal előrébb vagyunk..
Volt mikor beszart a klíma. Menet közben úgy döntött,hogy leghidegebb fokozaton ő okádni akarja a meleget. Hiába tekergettem,semmi. Megáll,motor le,kulcs ki,kulcs be,működik a klíma.
Szakadó esőben beszart a 8 éves kocsin az ablaktörlő motor.
Kulcs ki,kulcs be-jó lett.
Ez mi? Gyerekek ez mi? Amelyik köpködi a franciát az pofozza fel magát vagy kérjen bocsánatot ez mi? Skoda az új Francia ? Hát ez mi? KÉRDEZTEM VALAMIT FRANCIA KÖPKÖDŐK,8ÉVES NÉMET SZUTYOK DE A BELE KILÓG NEKI. Felpofozok mostmár valakit de tényleg,mit kell köpködni a Franciákat hát ez ugyan azt műveli. AZ AUTÓ NEM KUMMUNIKÁLT A SKODA TELEPHELYÉN A ROHADT GÉPPEL.
EZIGEN,MÉG A FRANCIA SZUTYKAIM SEM VOLTAK ENNYIRE SZAROK.
Beszart a tanksapka. Ütöttem vágtam,sikerült valahogy kinyitanom. Tankoltam,utána nem lehetett bezárni,lábbal tiportam a helyére,természetesen a szerelőnél semmi baja nem volt egyszer sem :) De azért jóvolt dühöngeni tankolás közben egy tanksapka miatt,nem néztek hülyének.
Jól van megérkeztünk.
Belső minőségre a Rapid meg az egyébb Skodák tűrhetőek. De a "dízánjt aztat nem kő benne keressni"
A kocsi alja: budilemez. Kezeletlen ultravékony fos az egész. Azonnal megkezdi a rozsda. De 6-7millióért Mit várt az ember...
Vannak még finomságok.. Csúcsfelszereltség,üvegtető, érintős kijelző (bizony,ez gyári) de nincs benne szenzor ami jelezné,hogy az ablakfosómolyadéktartály üres. EZIGEN ,EHHEZ GRATULÁLNI LEHET. Kulccsal nem mozgatható az ablak. Érted.. Érintőkijelző meg esőszenzor/automata fényszóró kapcsolás van,de az ablakhoz adjad rá a gyújtást te köcsög paraszt. Aki szerint ezt az autót így gyártásba lehetett adni,azt kidobták a szülei vagy nem tudom és ezzel az autóval áll bosszút a világon.
A fényszóró.. Mindenhol xenont írnak,de nincs hozzá xenonmosó. WTF? Még az autó alkatrész oldalakon is a gyári fényszórómhoz xenont hoz ki. Yo wtf akkor hol a mosó xd? és gyári a kocsi
Xenon tompított,halogén távolsági. Tehát a tompítottad fehér fénye erősebb mint a távolságid húgysárgája.
Ismétlem, aki ezt így gyártásba jóváhagyta az egy fogyatékos barom,minden nap gondolok rá.
Pohártartók: Az mindenhol is van. Ajtóknál tökéletes. Váltókar előtt 2 is van. 0,33-as üdítő éppen alig fér el, a 0,4es már hozzáér az ablakfűtésbombhoz a kupakjával ha beleteszed a tartóba.
Mérnöki Bravúr ismét. Ezt a kocsit 2percük volt összedobni feelingje van az embernek.
Könyöklő Miatt nem tudod kiengedni vagy behúzni a kéziféket. Abszolút 0 tervezés.
Többet árt mint használ. Volt osztrálytársaim akik életükben semmit sem tanultak de végig puskáztak mindent és szín 5össel végeztek,érettségin 5percenként kijártak WC-re megnézni a kérdésekre a választ/segítséget kérni, és így jutottak be neves egyetemekre,na azok és ugyan ez a kategória tervezi az autókat,hát látszik mit hoztak össze. Barmok. Sokra vitted Jóska.. A virág meg akkor kap nedvességet ha összehugyozza magát nem?
Kihangosító mintha lehúznád a budit és gyorsan beledobnád a telefonodat. Na ilyen háttérzaja van a kihangosítónak.
DÖ BLUTYUSZ DIVÁJSZ SZUCCESZFULLY KONNEKTED minőség hangzásilag.
Hangszórója egy tyúkól.
Mintha belefinganál egy dobozba,megráznád és azt hallgatnád. Abszolút zéró,nulla semmire sem jó. Máriarádiózni van kitalálva,azt nem kell bömböltetni,de mehet a rózsafüzér.
Azért hogy lásdd,nekem is van normális emberi oldalam és normálisan ki tudom magam fejezni..
Rengeteg dolgot tudnék még írni,főleg Kritikát,sajnos.. De ezek tények.. Olvass utána,hogyan vélekednek az emberek a Rapidról.. Ennyire nem tudom hogyan süllyedhet le a Skoda. Ami nem rossz egy márka és ha valamiért szerethető,az a megbízhatóság lenne. De azt ne a Rapidnál keresse az Ember.. Octavia vagy felette..
Két pozitívumot tudok mondani:
A tompított fényszórója tényleg nagyon szép és erős hófehér fénye van.
Az ülésfűtés ember a nadrágodat felgyújtja. Ott nincs fázás.
Ennyi. Semmi más. Olvass más teszteket vagy véleményt, a Rapid egy igazi ipari hulladék,sajnos vagy nem sajnos.. ez van és ezt nem csak én mondom...
Alig várom,hogy eladjam.. Soha többet. Nálam a Skoda megbízhatósága csak egy röpke pillanatra volt valós.
Ez van.
És mennyi mindent nem írtam még le...
A Jó Isten verje meg,hogyan lehet az intercoolercső ALJÁRA tenni a szájbavert levegő szenzort,hogy amikor turbósodik a kocsid és áll az olaj a csőben,akkor a szenzor az olaj miatt ne tudjon normális értékeket mérni,emiatt néha hiba nélkül letilt az autó.
Mérnöki siker már megint.
Istenem,hát nekem két francia szutykom volt de a Skoda után pofasúlyba nekem ehhez képest a Franciákkal sosem volt gond.
Tesómsz,utazásunk végéhez értünk. Elírt/elgépelt szavakért a Mikulást tessék megkeresni,neki panaszkodni.
A Rapid a kategóriájában is alul szerepelt. Skoda Skoda,ez nem jött össze.
Még szereltetni is rossz,mert sok dolgot (igen,meglepő de pl kipufogó ügyben nincs hozzá kb semmi) nem találni csak gyárit. EGY RAPIDHOZ HOGY NINCS UTÁNGYÁRTOTT?
Barmok
Sok kicsi sokra megy,hiába filléres az alkatrész ha 1-2 havonta itt 30ezer ott 58 ezer...
Ha nem viszik el,felgyújtom a picsába.
Sziasztok
Hibalista
- Ablaktörlőmotor - Hátsó lámpa - Motorbakkok - Szájbavert Tanksapka - Csomagtérzár - Bluetooth - Klíma - Már a zár is szarakodik - Minden is meghal,0 a minőség - - AZ ÉLETEM (8éves a kocsi,azt azért remélem felfogtad,mivan veled 6-7 milliós Monte Carlo Skoda Rapid)
Ide hordtam szervizbe
Sosem talált semmit,mindig minden "hibátlan"
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
Sosem talált semmit,mindig minden hibátlan,szerintük beképzeltem a hibákat. Aha, mert a Motorcsekk meg a szűrőhibát ami a szemed kivágja azt be lehet képzelni. Meg hogy olyat ránt a kocsi,mert a tempomatja egy hulladék programmal fut,taknyod elkeni.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2015 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 161018 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | 407 KUPÉ | Következő autója? | 407 KUPÉ |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
