1,0 TSI Morog, ráz, nagy csalódás
Szöveges ítélet
Életem első új autója. Az elejétől nem tetszett a hangja. Morog és berezonál a kaszni. Teljesítménye jó (nekem elég, 95LE) Fogyasztása nagyon jó: országúton 4 liter autópályán 5 liter városban 6 liter. Kényelmes és szerintem jól néz ki kívül belül. Jó áron vettem kicsit még mielőtt emelkedtek az árak.
Csalódottságom fő oka:
Az első évben négyszer voltam vele szervizben. Van amit megcsináltak de azzal nem tudnak/akarnak mit kezdeni, hogy morog, rezonál és ráz. A szakszerviz először elismerte a rezonancia és rázás tényét majd később azt a választ kaptam, hogy ez van. Amikor a győri szerviz kuplungcserét javasolt a Porsche központi szervize letiltotta a javítást.Ezek miatt nagyon rossz érzés vezetni. Sírhatnékom van, hogy ilyen lett életem első új autója.
Még problémák:
Hülyéskedett a részecskeszűrője is és 4 napba telt mire megcsinálták (szoftvercser) Később kotyogott az alapjárat, motorbakot cseréltek ami további meghibásodáshoz vezetett. A Walter Autónál (Győr) kedvesek voltak és kaptam csereautót a Porsche Győr Skoda szervizénél nem kaptam.
Hibalista
- 4000km-nél részecskeszűrő hülyéskedett - 4 nap a szervizben - szoftver csere
- 10000km-nél kotyog a motor - motor bak csere - de akkor start/stop ráz - motorbak vissza
- rükverc kapcsolásakor kb 50%-ban ránt - garanciális javítás megtagadva
- motor ráz, főleg 2000 és 2500 fordulat között - sakszervíz végső álláspontja:
- 3 hengeres kiegyensúlyozatlan motor ráz, ez van
Ide hordtam szervizbe
Walter Autó Győr
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Porsche Győr
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Fabia | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.8/10) |
