A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Skoda » Praktik (2006)

Praktik praktik 1.4 PDtdi 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

BORZALOM HA A JÓ AUTÓKHOZ VAGY SZOKVA

Szöveges ítélet

Megbízható és nyúzható de mint Praktik, felejtős. Erősen felejtős..... Egyszer útközben megpróbáltam egy diktafonra rámondani , mi az ami totális félretervezés és konstrukciós hiba, 30 perc után lejárt a kazetta..... Felsorolás szerűen kezdem egy nagylevegővel: 1.4PD 1700-2500 1/min ford között használható, 0-60km/h minimum 4 váltás felfelé, pont az országúti 80-110km/h között fogy el előzés közben. Szóval tögyörögni kiváló. A székek borzalmasak, hátfájósok rémálma. A tükrök magukra rántják az esővizet és a sarat, esőben zéró hátralátás, nincs az utastérben egyetlen zárható rekesz sem, minden papír és személyes cucc közprédára szabadon van, 110km/h felett megbolondulás és tartós halláskárosodás zaj. Körny.véd szakértő vagyok, mértem beltéri zajt 130km/h felett 81db(A) !!!!!!!!!!!!!! BORZALOM, 85dB(A)-tól hallásvédő javasolt. Tükörfűtés 0, központi zár erősen feláras, anélkül mindig a zárt ajtónak kellene éppen nyitva lennie, az ember kering az autó körül és nyitogatja az ajtókat, hátsó ajtó csak utastérből nyitható, hátsó rakodóperem miatt csak kisdobozos rakodásra való, a raktérben 2m hosszú semmi nem fér be. 2m általában egy standard kisárú max hosszmérete, pl. PVC cső, . szélvédő fűtés a vezető oldalon az összes skodához hasnolóan 30-40%-al gyengébb mint az utas oldalon. Az utas előtt már páramentes, vezető oldalon még nem lehet kilátni. hátsó dobfék a legkisebb párás időben már minden lassításnál nyikorog, fogyasztás 4,2-8,5 között tetszőleges. Átlag 7,5l / 100km-. BORZALOM !!!! Igazság, hogy eddig 2000ccm feletti nagy autókhoz voltam szokva. 2.5Tdi AUDI A6 soha nem érte el a 7 litert, A8 4.2V8 benzinnel 10, gázzal 12liter. Ehhez képest a picsányi 1.4pd 80 LE - 200NM = 7,5l / 100km. Öreguras tempót próbáltam hülyegyerek módjára 1500-as fordulatnál felkapcsolgatva , max. ford. 2000.- Fogyasztás 5 alatt, de idegbaj így autózni. Hozzáteszem, nem vagyok megrögzött száguldozó, eddig 800e km-t vezettem balesetmentesen, van rutinom de ez az autó kihozza belőlem az állatot. A nagy autókkal sokkal nyugodtabb voltam, ezzel nem lehet. kívánja a szaggatást, agresszivitást. Annyira béna ezzel a váltóval ez a motor, hogy nem lehet normálisan vezetni. 30%-al hosszabb váltóval az autó dinamikája nagyságrendekkel jobb lenne, a fogyasztása meg kevesebb. SZóval ÖREGURAS NYUGODT, max. 90km/h kizárólag városi autózásra. Ami jó: CLIMATIC fűtés-hűtés szabályozás. Semmi felesleges digitalizáció és jól működik.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Rákóczi-Locskai Kecskemét

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? A8 Következő autója? AUDI A6, A8 vagy ALFA 159
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Skoda Praktik 2006

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)