BORZALOM HA A JÓ AUTÓKHOZ VAGY SZOKVA
Szöveges ítélet
Megbízható és nyúzható de mint Praktik, felejtős. Erősen felejtős..... Egyszer útközben megpróbáltam egy diktafonra rámondani , mi az ami totális félretervezés és konstrukciós hiba, 30 perc után lejárt a kazetta..... Felsorolás szerűen kezdem egy nagylevegővel: 1.4PD 1700-2500 1/min ford között használható, 0-60km/h minimum 4 váltás felfelé, pont az országúti 80-110km/h között fogy el előzés közben. Szóval tögyörögni kiváló. A székek borzalmasak, hátfájósok rémálma. A tükrök magukra rántják az esővizet és a sarat, esőben zéró hátralátás, nincs az utastérben egyetlen zárható rekesz sem, minden papír és személyes cucc közprédára szabadon van, 110km/h felett megbolondulás és tartós halláskárosodás zaj. Körny.véd szakértő vagyok, mértem beltéri zajt 130km/h felett 81db(A) !!!!!!!!!!!!!! BORZALOM, 85dB(A)-tól hallásvédő javasolt. Tükörfűtés 0, központi zár erősen feláras, anélkül mindig a zárt ajtónak kellene éppen nyitva lennie, az ember kering az autó körül és nyitogatja az ajtókat, hátsó ajtó csak utastérből nyitható, hátsó rakodóperem miatt csak kisdobozos rakodásra való, a raktérben 2m hosszú semmi nem fér be. 2m általában egy standard kisárú max hosszmérete, pl. PVC cső, . szélvédő fűtés a vezető oldalon az összes skodához hasnolóan 30-40%-al gyengébb mint az utas oldalon. Az utas előtt már páramentes, vezető oldalon még nem lehet kilátni. hátsó dobfék a legkisebb párás időben már minden lassításnál nyikorog, fogyasztás 4,2-8,5 között tetszőleges. Átlag 7,5l / 100km-. BORZALOM !!!! Igazság, hogy eddig 2000ccm feletti nagy autókhoz voltam szokva. 2.5Tdi AUDI A6 soha nem érte el a 7 litert, A8 4.2V8 benzinnel 10, gázzal 12liter. Ehhez képest a picsányi 1.4pd 80 LE - 200NM = 7,5l / 100km. Öreguras tempót próbáltam hülyegyerek módjára 1500-as fordulatnál felkapcsolgatva , max. ford. 2000.- Fogyasztás 5 alatt, de idegbaj így autózni. Hozzáteszem, nem vagyok megrögzött száguldozó, eddig 800e km-t vezettem balesetmentesen, van rutinom de ez az autó kihozza belőlem az állatot. A nagy autókkal sokkal nyugodtabb voltam, ezzel nem lehet. kívánja a szaggatást, agresszivitást. Annyira béna ezzel a váltóval ez a motor, hogy nem lehet normálisan vezetni. 30%-al hosszabb váltóval az autó dinamikája nagyságrendekkel jobb lenne, a fogyasztása meg kevesebb. SZóval ÖREGURAS NYUGODT, max. 90km/h kizárólag városi autózásra. Ami jó: CLIMATIC fűtés-hűtés szabályozás. Semmi felesleges digitalizáció és jól működik.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Rákóczi-Locskai Kecskemét
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | A8 | Következő autója? | AUDI A6, A8 vagy ALFA 159 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
