Zöld óriástekn?s (oldaról erre emlékeztet)
Szöveges ítélet
A Totalcar-on már többször elhangzott, hogy a 75 lovas Octavia kissé alulmotorizált. Ezt megrögzött autómániásként aláírom, tapasztalt Octaviásként azt mondom, hogy egyedül (szigorúan) tud néha pozitív meglepetést okozni, de azért már vágyom, hogy egy RS-t is kipróbálhassak.
Sajnos a Classic felszereltség, illetve a beépített anyagok elég spártaiak, amikor vettem, az ABS, klíma volt a f? szempont, mostmár kicsit túllépve ezeken az ülésf?tés és a tempomat hiányzik bel?le, amit sajnos ehhez a motorizáltsághoz/felszereltséghez ugye nem lehet rendelni.
Valószín?leg VW hiba, hogy a vezet? lábához egy vékony légbeöml? vezet, örökkévalóság, amíg felmelegíti a vezet? lábterét. Bezzeg az utasoldalon. A VW Poloban ugyanez volt a hiba.
Hibalista
- Télen, nagy hidegben (0 fok alatt :) ) a kuplung érdekesen darabos az els? 5-10 km-en, aztán beáll.
- Ilyen id?ben úgy indul (hangra), mint egy dízel traktor...
- A mások által is említett hátsóajtó nyikorgás: WD-40 segített.
-
Ide hordtam szervizbe
Ceglédi Autóház Kft.
Itt is vettem.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mentes és Társai
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | POLO Variant | Következő autója? | Skoda Octavia Kombi 1.9 TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
